Lahja kummipojalle

Meka

Nyt iski pieni muotoinen paniikki, olisi kummipojan ensimmäinen vuosi täyttymässä ja pitäisi keksi mitä viedä lahjaksi. Onko mitään vinkkejä mitä 1v lapsi tarvitsee/tykkää? Oletteko vieneet vanhemmille lahjaa yms? Vanhemmat eivät olleet yhtään "avuliaita" kun kysyin toiveita eli toiveita ei sieltä suunnalta tullut.
Mieluiten joku hyödyllinen lahja olisi tarkoitus viedä.

5

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina ei onnaa

Vaatteita, vaatteita, vaatteita.... ja pakastinjäähdytettäviä puruleluja.

Mutta paras AINA kysyä siltä äidiltä ensin. Se ne tarpeetkin tietää. "Jotkut" kun on todella tarkkoja vaatteista, että ne ovat oikeaa merkkiä. Itse sain juuri erityismaininnan ihanalta kummipojan äidiltä ja hänen snobiystäviltään kun olin kuulemma löytänyt niin laadukkaan halppisvaatteen. No, nyt tiedän sitten itsekin, mitä ne lahjani ovat :)

Olen aina sanonutkin, mitä enemmän rahaa, sitä huonommat tavat.

• ...

Ei taida keskiverto 1-vuotias enää puruleluja kaivata, jollei sitten harvinaisen myöhään tee hampaita. :D

• jjggkkgk

duplo legoja, soiva tai tavallinen kirja, nuppipalapeli, vaatetta, siinä muutama esimerkki. Lahja viedään sille kellä on synttärit, ei muille.

• Ehroton ykkönen meil

Plaston mopo!

• kummisetäkin

Itse olen hieman yli vuoden ikäisen tytön kummisetä. Lahjaideat kysyn aina lapsen vanhemmilta.

Lisäksi säästän joka kuukausi 20€ kummitytön tilille eli, kun hän on 18.v. tilillä on paljon rahaa tulevaisuutta varten. Karu totuus, että vain rahalla pärjää elämässä.

Käyn joka viikko pientä katsomassa ja hän on tärkein ihminen maan päällä.

Tsemppiä kaikille kummeille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe