Kellään kokemuksia Atrium Fashion hotellista?
Kellään kokemuksia Atrium Fashion hotellista?
9
330
Vastaukset
- hintansa väärtti
Alue ei ole kummoinen eikä hotellikaan mutta jos haluaa halvan hinnan ja suht ok majoituksen niin mikä ettei tämäkin käy.
- Sinnesiis
nostelen
- eeva5466
Sijainti huono ja ei muutenkaan oikein parhaasta päästä...
paras hinta/laatu/sijainti on mielestäni ehdottomasti city matyas budapest hotellissa. - entisajan helmi
eeva5466 kirjoitti:
Sijainti huono ja ei muutenkaan oikein parhaasta päästä...
paras hinta/laatu/sijainti on mielestäni ehdottomasti city matyas budapest hotellissa.Matyas hotellin ulkopuolella paljon katutöitä ja meteliä. Hotelli on jo kauan sitten elänyt kulta-aikansa ja tarvitsisi päivitystä nykyaikaan.
- eeva546
entisajan helmi kirjoitti:
Matyas hotellin ulkopuolella paljon katutöitä ja meteliä. Hotelli on jo kauan sitten elänyt kulta-aikansa ja tarvitsisi päivitystä nykyaikaan.
olen ollut aikaisemminkin matyaksessa ja olin erittäin tyytyväinen...
katutyöt alkavat käsittääkseni olla loppusuoralla eli kauaa ei haittaa niistäkään :-)
ei ole kuitenkaan tarkoitus kun käydä suurinpiirtein nukkumassa huoneessa ja aamupalalla hotellissa...muuten liikkeellä... - Tervtuloa
eeva546 kirjoitti:
olen ollut aikaisemminkin matyaksessa ja olin erittäin tyytyväinen...
katutyöt alkavat käsittääkseni olla loppusuoralla eli kauaa ei haittaa niistäkään :-)
ei ole kuitenkaan tarkoitus kun käydä suurinpiirtein nukkumassa huoneessa ja aamupalalla hotellissa...muuten liikkeellä...Mitä se haittaa jos hotellin edessä katutöitä.? Kuka siinä edessä muutenkaan pyörii.
Sijainti on todella hyvä. Eikä hotellissa ole mitään vikaa.
Alakerrassa vanha maineikas ravintola . Todella hyvä ruoka ja aamupalat.
On lähellä Marroitt hotelli ja kauempana Hilton ,jos hotelli tarvitsee olla todella hyvä.
Mathiaksessa vaan ei käy Visakortin päälle niin raskaasti. jää viinaankin rahaa riittävästi. - nettihiirulainen
Tervtuloa kirjoitti:
Mitä se haittaa jos hotellin edessä katutöitä.? Kuka siinä edessä muutenkaan pyörii.
Sijainti on todella hyvä. Eikä hotellissa ole mitään vikaa.
Alakerrassa vanha maineikas ravintola . Todella hyvä ruoka ja aamupalat.
On lähellä Marroitt hotelli ja kauempana Hilton ,jos hotelli tarvitsee olla todella hyvä.
Mathiaksessa vaan ei käy Visakortin päälle niin raskaasti. jää viinaankin rahaa riittävästi.Sijainti oli ihan hyvä, eikä hotellissa olut muutenkaan mitään moittimista. Hyvä ja edullinen perushotelli. Meillä ainakin aamupala kuului matkan hintaan. Aamupala oli eurooppalaista perustasoa. Vastapäätä löytyi kivoja kiinalaisia ruokapaikkoja ja ihana leivontapuoti, jos iski iltanälkä... Suosittelen.
- on hyvää
nettihiirulainen kirjoitti:
Sijainti oli ihan hyvä, eikä hotellissa olut muutenkaan mitään moittimista. Hyvä ja edullinen perushotelli. Meillä ainakin aamupala kuului matkan hintaan. Aamupala oli eurooppalaista perustasoa. Vastapäätä löytyi kivoja kiinalaisia ruokapaikkoja ja ihana leivontapuoti, jos iski iltanälkä... Suosittelen.
Oliko aamupalalla munakokkelia ??
- tervetuloa Budaan
Sijainti on vähän huono
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210