Uusi keskustelupalsta eroasioista
6
300
Vastaukset
- -erkki
Mihinkähän tuotakin tarvitaan???
- Ero edessä
Itse löysin sieltä tietoa näihin käytännön kysymyksiin, joita eron ilmeiessti ollessa edessä pitäisi selvittää: lasten asiat asumisesta tapaamisiin ja elatusmaksuista päiväkotimaksuihin.
- eronnut
Sitä tarvitsevat eronneet ihmiset, jotka etsivät tietoa ja vertaistukea eroasioissa. Kannattaa käydä kurkkaamassa. :)
- avoero
Tärkeä paikka myös eroa miettiville kuten myös jo eron kokeneille. Läytyy tietoa ja monelaista kokemusta. Vaikka palsta on vielä uusi; vertaistukijat ovat kokeneita edellisiltä palstoilta. Olen itse myös aikoinaan avoeron kokenut (lasten kanssa). Jos kiinnostaa, kannattaa käydä kurkkaamassa ja mahd. rekisteröitymässä kirjoittamaa ja kyselemään. :)
- avoero
Tietoa myös Facebookissa:
https://www.facebook.com/eropalsta.info - Palsta on
tarpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319