Olen 16-vuotias tyttö ja vietän nykyään lomani Järvenpäässä (myös aina silloin tällöin viikonloput.) ja olisin vailla tallia missä käydä hoitamassa hevosia/poneja sekä mahdollisesti tekemässä tallihommia.
Olen harrastanut hevosia tammikuusta 2009 asti, hoitohevosia minulla on koko ajalla ollut 3 (2 yksityishevosta ja 1 ratsastuskoulun hevonen) suomenhevonen, newforest sekä islanninhevonen. Hommiini on kuulunut ihan normaalit tallityöt (karsinoiden siivous, heinien ja vesien vienti, siivoilu, harjojen siivous yms.)
Rodulla ja käytöllä ei ole mitään väliä olkoon ravuri, ratsu tai pullahevonen mikä vain kaikki käyvät, kunhan hevosen kanssa pärjää. Ilmoitelkaas jos on joku joka tarvitsisi apua tai muuten vain haluaa tarjota tytölle mahdollisuuden olla onnellinen :-)
Järvenpään seudun hoitohevoset
Nori
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897