15,vaikea elämä, raskaana, APUA!

enkelipaholainen

15 vuotias tyttö, joka asuu tädillään, eri kaupungissa, kuin muu perhe, äitinsä pitkäaikaissairauden takia. Käy ysiluokkaa ja seurustellut pikkusta auki 9kk. Selvää lihoamista suojaamattoman yhdynnän jälkeen. En kaipaa huutoa miten idiootti olin, vaan apua mitä nyt teen. Poikaystäväni on muslimi, hänen uskossaan minä olen syntinen ja minua tulisi välttää, sieltä ei siis oo apua luvassa. Vanhemmista ei ole apua, täti on naistetautien osastolainen. Lastensuojelun piiriin kuulutaan ja kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Eli kertooko joku vanhemmilleni, jos käyn tekemässä abortin. Raskaus ei ole täysin varma. Pliis, joku, auttakaa... Hätä on.

8

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

Ei kerro kukaan mitään, sillä niillä on täydellinen vaitiolo-velvollisuus...joten mene vain...ihan rauhassa...et oo ainoo...!

• enkelipaholainen

Varmasti? Oon jo niin lähellä laitosta, että huhhuh... Vielä joku muksu uutinen nii naps ja seurannassa seuraavat 200 vuotta. Ja joo, en kuulemma ole ainoa!

• Niin, ja arvaan, että lapsen isä on maahanmuuttaja.

• xdddddd

lolxddd

• ...

Taitaa olla provo, kun käyttää aloituksessaan itsestään väärää sijamuotoa?

• tappitavaraan

Missä ihmeen haavemaailmassa te järkituarikat oikein elätte,jos nämä eivät ole ihan satu juttuja.Kyllä on oppi mennyt toisesta korvasta sisään ja poisesta pellolle.Kasvakaa nyt ensin aikuisiksi.Tai hommatkaa tappi tavaraanne,jos tuommonen kutkaon.

• edelleen näin on

Mene nyt ensin sinne terveyskeskukseen kertomaan tilanteestasi, ne tekee sulle raskaustestin, eikä se maksa mitään ja sitte he kyllä neuvovat siittä eteenpäin....eikä kukaan kerro kellekään mitään ...edelleenkään...eihän Suomessa saa antaa potilastietoja ulkopuolisille....ellet itse anna siihen lupaa....?

• ysiysi____

Mitä vittua sä täällä valitat, tee nyt ensinnäkin se testi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe