Oon tosissani, tää ei oo trolli!! Eli tästä on hieman aikaa, ehkä pari kuukautta näin jossain kadunkulmassa jotain joka ei sovi sen ikäisille elikkäs joku 3-4 KOLMOSTA jotka tuskin oli sillon vielä täyttänyt yhdeksää niin vetää siellä redbullia. Eli siis oli yksi tölkki mistä lie saanu. Oikeesti, tää on totta. ='[ niin toivottavasti ymmärrätte.. Niin ja täällä on virheitä aika paljo varmaa.
oikeesti...
totta ei oo trolli..
4
265
Vastaukset
- jonne(ko)
Ööö...vittu mä join jo Eka luokal
- Huokauuuus
siis OU MAI GAAAAD!!! että iha REDBULLIA!!! siis ei herran jumala! Mut tiiäkkkö mä näin eile jotaki 2-luokkalaisii jotka joi MUUMILIMUA! siis mihin tää mailma on menossa!?!?!?
- ja viru valgee
mä näin yhen 8v ketä veti kossuu raakana
- Tyttö~~
Join jo 4v redbullii et voi voi :'D joo ja tyttö oon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337