Onko kukaan käynyt Bangkokista käsin kyseisessä paikassa ja millä keinolla: itsekseen bussilla tai junalla vai järjestetyllä päiväreissulla?
Ayutthaya
3
136
Vastaukset
- autojakuski
Ollaan käyty ja on hieno paikka. Meillä oli yksityinen auto ja kuljettaja. Kannattaa lähteä aikaisin aamulla niin että voi jo lähteä kotiin alkuiltapäivästä kun tulee liikaa turisteja ja on kuuma. Taksifirmasta saa tilattua ilmastoidun auton ja kuskin, kadulta ei missään nimessä kannata houkutella Bangkokin taksia Ayutthayaan. Varmaan busseilla ja junallakin pääsee mutta tosiaan kannatta valita aikainen lähtö niissäkin.
- Eka kertaa Bangkokii
Ok, kiitos. Muistatko mitä auto ja kuljettaja maksoivat? Olen yksin matkalla eikä viittis ihan kauheesti laittaa rahaa matkustamiseen (siinä vaiheessa jo muutama viikko matkaa takana).
- joukkoliikenne on halpa
Maksoi 4000 bahtia, eli n. 90 euroa. Ei ollut halvin mahdollinen taksifirma vaan luotettavaksi osoittautunut. Junalla ja bussilla tietysti voi vähentää nollan perästä ja nekin on turvallisia, jos liikut pienellä budjetilla. Älä ota mitä tahansa halpaa taksihuijaria varsinkaan jos liikut yksin, vaan sitten mieluummin juna tai bussi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738