Pahoinvointi ajaessa

Pahoinvoiva

Joo, eli itse olen harrastanut motocrossia 1,5v (Radalla ajoa). Aloitin jo 5 vuotiaana jollain kiinanihmeellä, tämän jälkeen muutama vuosi mönkijällä, jonka jälkeen Kawasaki KX 80. Tämä kaikki ollut siis pellolla, hiekkakuopilla ja jääradalla ajoa. Noin 2 vuotta sitten ostin KTM SX 85, jonka jälkeen alkoi lajin todellinen harrastaminen. Heti ilmeni kuitenkin ongelmia. Ensimmäiset 3 kierrosta radalla ihan OK, sitten alkoi kiertämään vatsaa ja tuli todella huono olo. Epäiltiin, että johtui vain jännityksestä ja seuraavalla kerralla on jo paljon parempi. Tämä kuitenkin jatkui joitain ajokertoja lukuunottamatta. Muutaman kerran olen jopa oksentanut ajamisen jälkeen. Itsellä aina tullut helposti paha olo huvipuistolaitteissa, joten voisiko liittyä samaan asiaan? Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Yksi syy voi myös olla näkö, sillä juuri sain silmälasitkin ja merkinnän tulevaan ajokorttiin, että silmälaseja on käytettävä ajaessa liikenteessä. Laseilla en ole ehtinyt vielä kokeilemaan, ja radatkin ovat menneet juuri kiinni, joten siitä en vielä tiedä. Kiitoksia etukäteen vastauksista!

1

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runk

Suosittelen käyttämään laseja ajaessa.Lasien käyttämättömyys voi johtaa päänsärkyyn,pahoinvoitiin ja muuhun samantapaisiin ongelmiin.Muista kuitenkin ettö piilolasit eivät ole vaihtoehto!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe