Voitas koota tänne pientuulivoimalaloden rakennus ohjeita, mielellään oma keksimiä.
Neuvoja ja vinkkejä voisi laittaa myös.
Olen itse aloittamassa tekemään pientä tuulivoimalaa ja tarvitsisin apua. Ainoa ongelma mikä on tullut on generaattori. Minulla on akkuporakoneen moottori, saisiko siitä tehtyä jonkinlaista generaattoria? Myös siinä on ongelmaa miten teen muut sähkö yhdistelyt, tarvitsenko joitakin komponentteja generaattorin ja akun väliin?
Kiitos jo etukäteen!
Pientuulivoimaloiden rakennus ohjeita
tuulivoima1
3
362
Vastaukset
- eimikäänviipperä
Kuule tuollainen puuhastelu ei ole pientuulivoimalan rakentamista. Oma keksimät viritykset eivät myöskään ole pientuulivoimaloita.
Pientuulivoimala on laitteisto, joka pystyy ihan oikeasti tuottamaan sähköä ja on hyvin pitkäikäinen järjestelmä.
On parempi ettet tee mitään vaan tutustut ensin alan kirjallisuuteen ja hankit hieman teoriapohjaa. - on myytävänä
laita juoksumatosta moottori
niin johan toimii ja valmiina jo DC virta - Turvettamyös
Tuolta amerikkalaisten puuhasteluja mikäli englanti taittuupi
http://otherpower.com/otherpower_wind.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034