Haluaisin ostaa laadukkaan goottityylisen korsetin. Nimenomaan siis sellaisen, jonka voi myös pukea päälle juhliin, ei mikään pelkäksi alusasuksi tarkoitettu hepene. Tietääkö joku hyvän nettikaupan tai vaihtoehtoisesti myymälän (mielellään Helsingissä)? Mortician nettikauppa on ilmeisesti lopettanut (?) ja niiden tuotteet on muutenkin lähinnä täysin ylihintaista krääsää. Feminellin korsetit eivät täytä kriteereitäni, ja niidenkin laatu on kuulemma vähän niin ja näin. Ideoita?
Mistä korsetti?
Femme
1
179
Vastaukset
- Tässä kaksi..
Cybershopista tai Backstreetiltä.
Cybershopin nettikaupassa on pari korsettitoppia, mutta itse kaupoissa on korsetteja.
http://www.cybershop.fi/category/227/tytot
Backstreetin nettikaupassa ei ole ainakaan tällä hetkellä, mutta luulen, että itse Bakstreetin kaupoissa pitäisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337