Olen pitänyt Excelillä yhdistyksen rekisteriä. Jäseniä l. rivejä on n. 300 ja erillaisia jäsenkohtaisia tietoja l. sarakkeita on tällähetkellä n.70. Hallitsen taulukon kohtalaisesti ja kun muistan pitää päätaulukosta päivitettyjä kopioita niin ei ole päässyt suurempaa sekaannusta syntymään. Ongelmana on "virheherkkyys" kun tekee jonkin virheliikkeen eikä ole huolehtinut tallennuksista. Minun on myös vaikea antaa tämä toisen hoidettavaksi.
Olen ymmärtänyt, että taulukon tietojen käsittelyyn voisi rakentaa jäsenkorttimuotoisen käyttäjäliittymän. Korttiin täytetään/päivitetään halutut tiedot ja kun hyväksyy kortin tiedot ne siiryvät taulukkoon. Perustaulukon voi tällöin pitää rauhassa levyllä suojattuna näppisvirheiltä.
Onko tämä mahdollista ja jos niin onko jokin opus josta asiaa voisi opiskellä?
Jäsenrekisterin hoitaminen Excelillä
Kyselevä
2
138
Vastaukset
tietolomake ..
oli itelläkin hukassa versiossa 2010, mistä sen napin löytää (koodilla mä yleensä....)
http://www.addintools.com/documents/excel/where-is-data-form/where-is-data-form.html
Keep EXCEling
@Kunde- Kyselevä
Kyllä se lomake löytyy kuin löytyykin Excel Ohjeen perusteella. Sen saa pikatyökaluriville. Omassa se oli jopa aktivoituna ( voi pyhä yksinkertasuus ). Ellei se ole voi sen lisätä sinne.
Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363837- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 831287
- 141266