Kuinka pelien ostaminen microsoft pisteillä xbox -kaupassa tapahtuu? Yrittäessäni ostaa peliä, ruudulle tulee englanninkielinen ilmoitus. Mikähän tuossa olisi ongelmana vai tarviiko siihen Live Goldin? Neuvoja?!
Xbox 360 Microsoft pisteillä ostaminen
8
237
Vastaukset
- Pellimies
Ei pelien ostamiseen tarvi olla tuota gold palvelua, itse olen ostanut Euroilla / Visaelectronilla.
- propleemaaa
Miten sait visa electroni toimimaa n xbox tilissä? Kyllä minä sen siihen sain asetettua mutta jostain syystä sillä ei voi ostaa mitään
- Pellimies
propleemaaa kirjoitti:
Miten sait visa electroni toimimaa n xbox tilissä? Kyllä minä sen siihen sain asetettua mutta jostain syystä sillä ei voi ostaa mitään
aikki numerot yhteen kirjoitettuna ilman mitään välilyöntejä, kyllä åelaa ainakin Dandskebank Visa Electron.
- Pellimies
Pellimies kirjoitti:
aikki numerot yhteen kirjoitettuna ilman mitään välilyöntejä, kyllä åelaa ainakin Dandskebank Visa Electron.
Ja siis Suomeksi että.
Kaikki numerot yhteen kirjoitettuna ilman mitään välilyöntejä, kyllä pelaa ainakin Dandskebank Visa Electron.
- xbox 360
Mutta entä niillä saavutuksista kertyneillä Microsoft -pisteillä ostaminen? Pystyykö nillä ylipäätään ostamaan enää pelejä?
- Pellimies
Pelisaavutukset on ihan humpuukia ja ei ole mitään oikeaa rahaa, sama asia kuin ps3 trophyt.
Jos niillä voisi ostaa niin sitähän kannattaisi hinkata pelit täydellisesti läpi ja lainailla kavereiltakin pelit ja hinkata nekin läpi. - Pellimies
Voithan toki myös käydä tililtäsi katsomassa onko sinne tupsahtanut mystisesti pisteistä sitä rahaa, mielestäni se ei ole mahdollista.
Toki niitä rahapisteitäkin voit ostaa oikealla rahalla lompakkoosi.
Tuolatakin voit kirjautua tiliisi, katsella tietojasi, ostaa pelit ja ladata ne xbox 360 konsolillasi, siirtää rahaa ym.
http://marketplace.xbox.com/fi-FI/Xbox?xr=shellnav - Vain rahalla ostot
Ei niillä "saavutuspisteillä" tee yhtään mitään.
Rahalla voit ostaa jostain nettikaupoista tai normaalikaupoista koodeja, joilla voit sitten ladata niitä pisteitä omalle tilillesi. Koodit toimitetaan joko sähköpostiin tai sitten jos ostat kaupasta, niin saat sellaisen lipukkeen missä se on.
Kun sulla on koodi, niin kirjaudut boxilla omalle tilillesi, valitset valikosta "redeem code" ja syötät siihen kohtaan ostamasi koodin. Nyt pisteiden pitäisi olla siellä tililläsi ja käytettävissä peliostoksiin. Tarkkaan en nyt muista kuinka tämä menee, mutta suunnilleen näin se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244