tänään on sunnuntai ja vaimon kylpypäivä.Se on heti aamupalan jälkeen.Minä katson lasten perään sen ajan.Välillä pesen ja kuivaan vaimon selän.Minä kylven tiistaina.Vaimo katsoo silloin lasten perään.Milloin sinä kylvet ja kuka katsoo lasten perään? peseekö joku selkäsi ja entä munasi?
Vaimon kylpeminen
Risto
3
363
Vastaukset
- ehe ehe?
Rise petkele ;D
- ymmärsittekö?
Minä olen yh-isä ja kylpypäivä on silloin kun siltä tuntuu. Pesen itse lapset, oman selän ja oman munan. Katson siinä samalla omaa selkää ja munaa pestessä lasten perään. Siis en lasten takapuoleen eli perään vaan pidän heitä silmällä ;) En minä mikään perverssi ole. Ihan tavallinen suomalainen isä vaan.
- ei pervo isä
Ei kylvetä-amme on omassa liassa lillumista ja vanhanaikaista. Otan suihkun tarvittaessa ja joka päivä.Siisti on siisti. Silloin kun lapset oli pieniä.ne kylvetettiin vauva-ammeessa.Saunassa käydään ja löylytellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111