Superalko vs. Prisma

Markku6910

Nyt loppui Superalkossa käynti. Olen vuosia ajanut sinne suoraan hyväuskoisena hölmönä. Prismassa on yksinkertaisesti halvempaa: https://online.prismamarket.ee/#!/comparison

7

3942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallinna99837433

Superalkossa on ihan tarpeeksi halpaa. Eri viinakauppojen erot eivät ole satamassa kovin isoja.

• Belgit

Superista löytyy myös erikoisoluet.

• olutsieppo3

Ei taida löytyä karl friedrich olutta ainakaan yhtäkkiä katsoen. (paras virolainen)

• Rott

Lastataanko Prismassa myös?
      Viimeksi kun kävin niin ostin trukkilavallisen Tallinkin laivalta. Siellä nostivat trukilla kyytiin ja hinta oli paljon halvempi kun muualla. Etukäteen olin tilannut toki tuon. Jompikumpi nopeista autolautoista oli laiva.

• Toinen hölmö

Kun vertailuun valitsee yhden vertailtavan kannalta edulliset tuotteet, voi päästä tuollaisiin hätiköityihin johtopäätöksiin. Eri tavalla poimittu kori voisi antaa aivan toisenlaisia tuloksia.

Satamaan avatussa uudessa Prismassa olen käväissyt kerran eivätkä ainakaan sillä kertaa kilpailijoita edullisemmaksi hinnoitellut tuotteet jaksaneet kiinnostaa. Poistuin tyhjin käsin.

Parilla viime reissulla en ole edes vaivautunut Prismaan vaan olen asioinut SuPerAlkossa ja Alkopörssissä entiseen tapaan. Lähimpänä Viikkarin terminaalia sijaitseva Sadama Turgin SuPerAlko on ollut jo logistiikan kannalta minun, laiskan raahaajan, ykköspaikka Tallinnan päässä. Suurimman osan lasteistani olen tainnut ostaa laivan myymelistä. Harmi vain, että Tulli sai aikaan kiellon toimittaa ostoksia rullakossa satamalaiturille marraskuun alusta lukien.

• g5g5

Eikes pirsma ole aika kaukana jossain mustamäellä. Vai löytyykö lähempääkin?
      Tai eipä ne hintaerot kovin suuria ole joten turhaa sitä kauvaksi lähtee.

• Anonyymi

Saako sieltä bonusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe