Voiko tohtoriks lukkee vaikka pelloo tietokonetta ja lenkkeilöö monta tuntia päivässä? Eli suako sitä kirjoo ikinä valmiiks vai pittääkö tehä työtäkin sen etteen miten paljon? Ja kerkiikö tässä vielä tohtoriks kun 50 tuli tääteen viikko sitten? Eläkkeellä oon.
Tohtoriks lukeminen
6
242
Vastaukset
- dsfa4f3443f34
Riippuu paljonko opintoja on kasassa ja mikä on pääaine tai ylipäätään onko opiskellut yliopistossa ja milloin viimeeksi?
- Pentti A.
Kansakoulun ja rippikoulu oon käynynnä ja autokoulua pari vuotta. Väitöskirkjaa teen nyt. Kansi on jo valmiina
- Ikäkaveri
Pentti A. kirjoitti:
Kansakoulun ja rippikoulu oon käynynnä ja autokoulua pari vuotta. Väitöskirkjaa teen nyt. Kansi on jo valmiina
"Kansi on jo valmiina"
Etenet samaa tahtia, kuin ne ruikonperäläiset eräässä Jaakko Tepon pakinassa.
Ruikonperän miehet olivat alkaneet kulkea veneeenveistokurssilla. Ensimmäisellä vuosikurssilla saatiin veistettyä veneen tappi.
- Antti P.
Hyvin ehtii. Tunnen muutaman, jotka vasta aloittivat maisteriopinnot yliopistossa tuossa iässä. Ja tohtoreita ovat.
- 23+4
Tee niin suuret kannet että saat sen tohtorin laitettua sinne sisään. Väittelet sen kanssa sitten vaikka saunassa.
- pane töpinäksi
Mikäpä siinä. Viime keväänä taisi väitellä tohtoriksi eräs noin 85-vuotias. Se oli hänelle jo toinen väitös, ensimmäisestä oli 15 vuotta.
Eli heti heti kun panet töpinäksi, niin kyllä vielä ehdit sinäkin tohtoriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337