osaako joku sanoa paljonko maksaa taksi ataturkin kentältä sultanahmetiin?
Taksin hinta
4
576
Vastaukset
- € € €
vuosi takaperin 37 liiraa lentokentältä , lähistön hotelliin.
- istanblue
Asuttiin sinisen moskeijan vieressä ja matka kustansi noin 40 liiraa :-)
- masamatkaaja
Nyt 2016 lokakuu taksi pyysivät 40eura , metro paljon kätevämpi lähtee lentoaseman alakerrasta ja hinta 1,2e ja pääsee nopeammin kuin taksilla ruuhka aikaan. Polettiautomaattiin työntää pienen setelin esim 20 levaa ja painaa poletti napista 5 kertaa, niin saa 5 matkalippua a 4levaa, (vaihtorahat tulee kaukaloon jos vain yhden matkan ostaa),Matka kestää noin 40minuttia Aksanan keskustaan . Hotellit alkaen 25e yö aamupalalla.
- retard
Urpo !!!!!
Mistä lähtien turkissa on leva :D :D :D
Tajuatko tää on turkki ketju ei BULGARIA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707