Alman putoaminen on taas Jälleen kerran näitä mtv:n juonia!! Todennäköisesti voitto on sovittu jo etukäteen tuotantoyhtiön kanssa mitralle! Ja siksi Alma oli pakko pudottaa nyt pois ettei mitra jäisi sen varjoon nyt kun porukat yhdistettiin! Tämä oli todellakin viimeinen kerta kun mainos television puhelin juttuihin osallistun! Tämä on kansan kusetusta! Nähtiinhän se big brotherissa, tanssi tähtien kanssa ja nyt tässä! Nyt oikeesti alma fanit!! Keskitetään äänemme jollekkin toiselle kilpailijalle kuin mitralle! Testataan oikein että voittaako se vaikka suurin osa äänestäjistä antaa äänen toiselle kilpailijalle!! Jos voittaa niin tämä on jälleen kerran mtv juoni!älkää enää koskaan osallistuko mihinkään mtv äänestykseen! Voittajat on päätetty etukäteen ja kansalta revitään vain rahat pois!! Uskokaa! Kyllä meillä alma faneilla on valtaa pudottaa mitra! Jos se voittaa niin tämä on ennalta suunniteltu!!
Alma pelattiin ulos!!!
10
395
Vastaukset
- jälkiviisautta
Teijän olis pitäny äänestää eilen, turha siitä nyt on purnata.
Äänestys meni ihan oikein, ainoastaan Kaisa olis voinu tulla Joosepin tilalle.
On tää sentään pikkusen laulukilpailukin... - ei soita
Kyllähän tuo jo tiedetään, että kusetusta äänestykset, tv-pelit ym vastaavat on.
Siksi en ikinä soittele yhteenkään äänestykseen enkä peleihin.
Rahat tosiaan kerätään tyhmiltä vaan pois. - dorian
No kaikki ei vaan tykkää Almasta, se on fakta.
- 1?8
Mä tykkään Joosepista ja Mirrasta ja muistakin.
- Risto
"Teijän olis pitäny äänestää eilen, turha siitä nyt on purnata. "
Minä en äänestänyt koska se maksaa. Nyt mä sitten valitan täällä suomi24 palstalla että väärä kilpailija putosi.
En usko salaliittoteorioihin mutta aina voi spekuloida että Idols on bisnestä. Almalla ei ehkä ulkonäkö riitä kunnon levymyyntiin ja voittajaksi halutaan kaunis tyttö olettaen että kaunis naama levyn kannessa myy kultaa.- rokjyystö
Tuomaristo halunnee mitran kans sänkyyn, ei alman?
- Khyl, khyl...
Kyllä ainakin tuomaristo teki kaikkensa, ettei Alma ois joutunut lähtemään!
Ihmettelen kyllä sitä...tai enhän minä sitä oikeestæan ihmettele...että tämä on lauluiksi, eikä siellä puhuta esim. Alman kohdalla mitään epävireisyydestä!? Sen sijaan Saraan, joka pysy taas hyvin vireessä tosi vaikeissa kappaleessa, tuomaristo suhtautuu hyvin nyrpeesti.
Kyllä alusta asti on ollut selvää, ketkä on ollu tuomariston suosikkeja ja tuomaristo ei ala dissaamaan suosikkejaan, kun tietää että sillä voi olla vaikutusta äänestykseen!
Cata ansaitsi kehut, mutta Alma ei tuolla esityksellä. Samoin Karjalaisjaksossa Alman esitys oli kyllä aika surkea, mutta silti tuomaristo jakso hehkuttaa!?
Minusta tuomariston tarvittas ainakin yksi "Niina Tapio", joka kertoo ammattimaisen näkökulman laulamiseen! Ei se ole kaikki kaikessa mutta silti oleellinen osa esitystä!- ei hyvä.............
Täsmälleen samaa mieltä!!!
- Alma huonompi.
Mitra on kyllä laulullisesti paljon taitavampi ku Alma (:
- :) :)
Ylimielinen vountry laulaja hattu päässä... Suomen uusi idoli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717