Nauretaan niin paljon ,kuin, vatsaan koskee - siinäkin auttaa peili.
Ystävät-nauraa itselle.---ensi suudelma.------löytää kolikoita vanhantakin taskusta.
Saada uusia ystäviä... Jos elämä ei ei opeta muuta niin ainakin hidastamaan vauhtia..
Ei ole kyse siitä,kuinka monta vuotta täytää, vaan kuinka vuotensa käyttää..
Toivon kirjoitus intoa ja iloa.
KIRJOITTELEN elämän tähtihetkistä.Kaikki mukaan-
6
59
Vastaukset
Yhden ainoan kerran olen tuntenut eläväni tähtihetkeä:
Täyttäessäni viisikymmentä piti enoni minulle puheen, jota vieraamme kuuntelivat hievahtamatta. Tunsin enoni, joten jännityksellä odotin mitä lopussa tuleman piti. En pettynytkään ja nauroin miltei yhtä hervottomasti kuin vieraamme.
Joku suri vielä likellä puoliyötä, ettei hänellä ole mahdollisuutta lainata sitä puhetta sisarensa sytymäpäivänä, kun sisarella on ihan tavallinen nimi. jolle ei yllättävää loppua saa.
Valitettavasti en voi siteerata enoni puhetta, koska siinä paljastuisi minun nimeni.
Kun väki oli hieman rauhoittunut, ojensi eno minulle syntymäpäivälahjan ja evästi paketin sanoilla: - Koska minulla ei ole varaa lahjoittaa sinulle Ilja Glazunovin maalausta, ojennan nyt taulun, jossa on sama malli kuin aidossa Glazunovissa.
Ja toden totta: Suomen pankin seteli, jossa oli kehystettynä Urho Kekkosen kuva.- linda77
Ihminen voi omistaa positiivisen asenteen selviytyy yleensä asiasta kuin asiasta
ja tehtävästä kuin tehtävästä.. Hän on aloitteellinen, ihmisläheinen ja ennenkaikkea omaa positiivisen elämän asenteen, jolla on halua auttaa muita kanssaihmisiä....- köyhä jarrumies
Lainaan erään nettikirjoittajan sanoja; "vaikka elämä ois mullin mallin ja tillin tallin, niin on siinä hyviäkin hetkiä".
Entinen mies hiukan jonkun mielestä omalaatuinen kehaisi mehiläispesän syönnistä; oli siinä hyviäkin kohtia.
Kun kohtuudella elää ja ottaa kanssaihmisiä edes jollakin tasolla huomioon, niin kyllä se ekolokero, vaikka niukempakin löytyy. Tänäänkin erinomainen ulkoilusää. Aurinkokin vieraili taivaanrannassa muutaman tunnin.
Iloinen mieli korvaa Älyn ja Taidot-
Hätä keinot keksii,kun Oravalla pyllynsä pyyki..
Älä vaadi itseltäsi täydellisyyttä. Eri tilanteissa voi olla lukuisia
sellaisi tekijöitä,joihin et vvoi mitenkään
vaikuttaa- vain 100
tämä huisku on tuhatnikki
- hevatti
on viisain palstan kirjoittaja, aina niin syvällisiä viisauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26810855Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4052984Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921708- 821535
- 641419
- 77979
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te41961Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73887Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e246817Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn20814