Onko netissä olemassa jossain sivut josta voisi löytää kulholleen nimen?
Minulla on matala nelikulmainen kannellinen tarjoilukulho.
Olisko terriinikulho tai vastaava ja en tiedä mikä se on? siinä on ruskeita päivänkakkaran näköisiä kukkasia kulmissä, joku hiukan strutsin pyrstöä muistuttava kukka keskellä. Kullatut reunat. Joku dianasarja muistuttaa ulkonäöllisesti paljon, mutta kukka kuvio on eri? Mikä ihme se voisi olla?
Arabian kulho?
2
178
Vastaukset
- valo kuva
Aikaisemminkin on todettu:onko niin vaikeaa laittaa kuva mukaan näihin kyselyihin?
Se helpottaisi kummasti.
Eli kuva päältä ja pohjasta. - löytyis jo :)
No olisin laittanut kuvan, mutten ole mikään kauhea einstein näiden tietotekniikkajuttujen kanssa. Olen pahoillani, mutta löysin sitten nettiä kömytessäni itse tosi hyvät sivut tuollaisesta Laatutavara.comista :
http://www.laatutavara.com/index.php?page=arabia_nyt
ja sieltä löytyi ensinnäkin kulhon pohjaleimalla ikä ja sitten se sen ikäkauden käytetyistä kuvista myöskin se mitä siirtokuvatyyppimallia kulho sisäli.
Elikkä kysymäni kulho oli Arabia Delila -30luvulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210