Vanhusten laitoshoitoa vähennetään 300 miljoonalla eurolla.
Tulevaisuudessako näin, jos olen huonossa kunnossa en ehkä pääse laitoshoitoon vaikka siihen olisi tarvetta? Kuka minua hoitaa? EI KUKAAN!
Katainen lupasi ettei leikkauksia tehdä mutta nämähän onkin rakenteellisia muutoksia.
Ihmekös vanhusten hoidot lakkasi kiinnostamasta mutta tulihan sentään kunnon JYTKY, kaikille jotakin.
Rakenteellista kaikki on vaan...
1
<50
Vastaukset
- meilläpä ei ole väli
http://www.anttipesonen.fi/2013/11/nyt-talkoisiin-te-kaikki-muut.html
Keskustan puheenjohtaja Sipilä kuuluttaa talkoisiin Yleisradiota ja pitää suomalaisten nykyisiä tuloeroja sopivina. Kokoomuslainen kuntaministeri Virkkunen puolestaan kiukuttelee ministeriöille ja Kuntaliitolle siitä, ettei hänelle ojenneta valmista miljardin leikkauslistaa aiempien leikkausten valmiiksi raunioittamasta kuntasektorista. Hyvinvointivaltiota on ajettu alas nimenomaan kuntien valtionosuuksien leikkauksilla, ja hyväksi havaittua taktiikkaa aiotaan jatkaa. Vanhustenhuollon liiallista henkilökuntamäärää kauhistelevalta Virkkuselta voisi kysyä, kuinka monta tuhatta tai kymmentätuhatta vanhusta pitää vielä unohtaa ylilääkittyinä täysiin vaippoihinsa, että olisi hyvä?
Leikkausinto ja talkoista puhuminen vaimenee merkillisesti, kun siirrytään tarkastelemaan parhaiten toimeentulevan väestönosan etuja. Voima-lehden syyskuussa TNS-Gallupilla teettämän kyselytutkimuksen mukaan 52 prosenttia suomalaisista haluaisi Suomeen 3000 euron eläkekaton. Voiman laskelmien mukaan tällä voitaisiin saavuttaa noin 850 miljoonan euron säästöt. Itsenäisyyspuolue on esittänyt eläkekaton käyttöönottoa jo vuosia sitten. Ehdotus on vaiettu kuoliaaksi samalla tavoin kuin Voiman lokakuussa esittämät laskelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717