Olen mies ja minulla on todella tuuheat ja tummat säärikarvat. En halua kokonaan niitä pois mutta haluaisin niitä lyhyemmäksi.. Onnstuisiko esim. laaserilla ottamaan siististi osan karvoista lyhyemmäksi?
Säärikarvojen vähentäminen
2
218
Vastaukset
- jouko22
anyone?
- Vaihtoehtoja on
Laser "tappaa" karvatupet joten lyhennys ei onnistu (laseroidessa karvat pitää ajella tarkkaan pois). Yksi tai kaksi laserointikertaa harventaa karvoja mutta ne voivat tihentyä takaisin ennalleen joidenkin vuosien kuluessa.
Karvankasvua voi hieman heikentää kun vahaa/sokeroi ne pois säännöllisin välein. Takaisin kasvavat karvat ovat hennompia, mutta vahvistuvat aikaa myöten ennalleen ellei käsittelyä toisteta.
Jos haluat vain lyhentää karvojasi, siihen sopii mainiosti trimmeri jolla voi säätää sängen pituuden helposti. Karvojen tuuheus kuitenkin säilyy ja sänki tuntuu paksummalta kuin luonnollisesti kasvanut karvoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337