Kun ihmiset ovat mustiksia toisilleen ja mä en ole kenelekään
En taida olla normaali
Aina ajattelen toisten parasta ja en välitä mitä itselle tapahtuu ,olenko mielisairas?
Mua vituttaa
1
201
Vastaukset
- ValkoisetSukatt
No se ei kuulosta kovin hyvältä, jos et välitä yhtään itsestäsi ja siitä, mitä itsellesi tapahtuu. On ihan tervettä ajatella myös itseään!
Mutta mitä tuohon mustasukkaisuuteen tulee, niin et ole ainoa laatuaan, joka ei sitä tunne. Itse tunnen mustasukkaisuutta äärimmäisen harvoin ja sekin on sellaista pientä ja ei-häiritsevää. En näe siinä mitään pahaa, jos minulla vaikka olisi poikaystävä ja hän hymyilisi jollekin naiselle, joka hymyilisi takaisin. Siinä hyvänmielisesti vain kiusoittelisin häntä, että kyllä hän muidenkin silmää miellyttää ja ihan hyvä vaan.
Voi olla, että en koe mustasukkaisuuden tunnetta juuri siksi, että oma äitini on ylimustasukkainen ihminen (sen sijaan, että olisin ns. oppinut hänen käytöksensä, niin vieroksun hänen käytöstään) ja että mielestäni pettäminen ei ole pahinta, mitä toiselle voi tehdä. Enkä ole edes poly, haluan kahdenkeskisen parisuhteen.
Että ehkä minäkin sitten olen ihan outo lintu, kun mustia sukkia ei jalasta löydy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219