kuka on leijonien paras pelaaja? minä olen sitä mieltä että se on Kipru, vaikka joukkue lajissa ei ketään pitäisi arbostella yksilöinä.
Kuka on leijonien paras pelaaja?
8
646
Vastaukset
- leijonille
Kipru varmaankin
oli hienoja torjuntoja vaikka,
finaali hävittiinkin. - tietty
No Teemuhan aina paras !
- Jukka A
Saku ja Jukka Koivu. Timonenkin oli hyvä ja se Kipperi pelasi pari upeaa ottelua. Jarkko Ruutu on tulevaisuuden nimiä. Jokinen ja sen ketjukaverit olivat myös ihan ok.
- Frank
Jukka koivu paljo kiekkoo pyöritellä näissä peleissä, oisko ollu Mikko. Jukkis taitaa olla enemmän valmennus puolella....
- Jukka A
Frank kirjoitti:
Jukka koivu paljo kiekkoo pyöritellä näissä peleissä, oisko ollu Mikko. Jukkis taitaa olla enemmän valmennus puolella....
Tarkoitin tietenkin Mikko Koivua. Mikko "miroslav" Koivua.
- Pera
Tämä kaveri pelasi joka ottelun tasaisen hyvin.
Saku Koivu ja Selänne olivat aseettomia Kanadaa vastaan mutta pelasivat hyvin Euroopassa. - Kiekkoilija
Maalivahti on puoli joukkuetta! Se nähtiin taas. Kun Kipperi loisti, Suomi voitti. Ensimmäinen huono peli ja tappio tuli. Kukas siis oli Suomen tärkein pelaaja? Mielestäni se oli Timo Jutila tai Jari Kurri.
- lätkäfani4ever
Olli on oikeesti paras!Pelas loistavasti WC:ssa.
Toinen erinomainen pelaaja on T.Ruutu..tulevaisuuden lupauksia,ehdottomasti!
Kipperille myös kunniaa,pelas hyvin Suomen maalilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327