Kuulun tyyppiin; vaihtelevien fiiliksien kulkijat. Ei huonompi olo tällä hetkellä, mut ans kattoo mikä tilanne on huomenaamulla. Ratkiriemukkaasta fiiliksestä ei ole aikaa montakaan päivää.
Juttuahan tulis kuin sudelta kuraa, mutta tänään pitää kiirettä. On ehittävä olut tupaan, ettei ne hörppää minulle kuuluvaa haarikkaa.
Käänteisesti iloinen
1
81
Vastaukset
- hal. tark.
Pitkäaikainen univaje vaikuttaa kaikkeen tekemiseen saman, minkä törkeän rattijuopumuksen tila autoillessa. Olen hiukan vaarallinen ajoteillä. Ei täällä kuljettajia puhalluteta.
Periytyvä taipumus tääkin narkolepsia. Nukahtelen kaikkialla. Yleisissä kulkuneuvoissa, odotustiloissa. Talviaikaan olis enemmän aikaa nukkumiseen, mutta minkäs teet kun uni vaan loppuu.
Olen masennellut murrosiästä lähtien. Vihaan jo syksyäkin, saati sitten talvea. Viinapuoli maistuisi, mutta se kuluttaa loppuun kaikki psyyken ja kehon varmuusvarastot loppuun.
Veren sokeripitoisuuden vaihtelu teettää humalatilan kaltaisia hervottomia tiloja. Tänäänkin höpöttelin tuntemattomille ihmisille kaupassa kuin pikkuseipäässä oleva. Ne ihmetteli, miten tuo käynnistää vielä auton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813