Lopulta liityin
Liittoon kuulumattomuus hävetti
19
217
Vastaukset
- Nuole lammas
Olitko perse pystyssä pukukopissa koko päivä, kuten kunnon lutkan kuuluu.
- nolo-olo
Kun katselee ay-liikkeen historiaa kuten kytköksiä vaikkapa vanhaan kunnon Neuvostoliittoon niin liittoihin kuuluminen lähinnä nolottaa...
- arvausta----
Tää on kait vastaveto ketjulle "Liikaa tovereita"
- ytk-toverilla
reppu keveäksi
- tölvis
mut eipä aloittajaa tänne kirjoittaminen varmaankaan yhtään hävetä !!
- pallo1
YTK sucks!
Eipä kannata kuulua noihin ammattiliittoihin, kun niiden jäsenmaksuilla vaan tuetaan vasemmistopuolueita. Tuo poliittisuus ärsyttää niin paljon, ettei niihin vaan kertakaikkiaan voi kuulua.
- AY1
9658:le
Miksi liiton pitää tukea oikestopuolueita?.
Sano mitä etuja oikeisto on ajanut tarmokaasti tavalliselle palkansaajalle?
Jos metallin liittokokousedustajista yli 500 on 2 jotka ei lukeutuneet vasemistoon, niin pitääkö liiton antaa rahaa kokomukselle?, kokoomusko se metalliduunarin etuja yritäisi aja?Älä unta nää siitä. - Seinäjoki s
No ei se meillä ainakaan ole mieltä ylentävää kuulua TEHY-SAK-SDP tukijaksi.
- Köyhä pätkätyöläinen
En ole eläissäni kuulunut mihinkään ammattiliittoon, koska en tähän päivään mennessä ole löytänyt yhtään syytä liittyä. Viimeksi yritettiin värvätä SuPeriin ja jätin liittymättä. Miksikö? Jos ne "mainostetut edut" on todellakin kalenteri (niitä nyt tulee postiluukun täydeltä muutenki vuodenvaihteessa) ja jotain alennuksia jostain vuokramökeistä jossain Rukan takana (töissä ollessa ei jouda eikä jaksa reissaamaan, työttömänä ei ole varaa reissata), niin mitä helevatan järkeä on maksaa olemattomasta nälkäpalkasta vielä erillisiä jäsenmaksuja johonki marttakerhon pullakahvien kustannusten kattamiseen?! Ei mitään. Tuon kieltäytymisen seurauksena ne kaksi värvääjätanttaa kilahti ihan totaalisesti, olisivat vissiinki saaneet jotain provikkaa uusien jäsenien värväämisestä ja kun en suostunut, sain kuulla kunniani. No tuohan toki motivoi heti älyttömästi.... (not!)
En ole eläissäni saanut vielä edes ansiosidonnaista työttömyysturvaa, en vaikka olen ollut työelämässä noin 20 vuotta. Pätkätöillä ei yksinkertaisesti ole ikinä täyttynyt vaadittavat ehdot siihen ansiosidonnaiseen (olen siis kuulunut kyllä työttömyyskassaan!), koska aina on löytynyt joku kiemura, jonka perusteella sitä ansiosidonnaista ei ole kertynyt (liian pieni palkka, liian vähän tunteja, työnantaja saanut palkkatukea, jäänyt viikkoa vaille rajan, tms)..... - kiropraktikko
Jos on selkärangaton matelijam joka elää muiden kustannuksella, niin kannattaa liittyä heti YTK:hon!
- tavallinen köyhä
Mieluummin rahat YTK.n kun avustaa puolueita vaaleissa.
Myöskin jos maksaa ammattiyhdistykselle 25v ja kun kerran kysyy pääluottamusmieheltä apua niin saa vastaukseksi että ei nyt ole aikaa ja että lähetä sähköpostia ja mies on menossa kahville johtajien pöytään. - Tarina tuokin
tavallinen köyhä kirjoitti:
Mieluummin rahat YTK.n kun avustaa puolueita vaaleissa.
Myöskin jos maksaa ammattiyhdistykselle 25v ja kun kerran kysyy pääluottamusmieheltä apua niin saa vastaukseksi että ei nyt ole aikaa ja että lähetä sähköpostia ja mies on menossa kahville johtajien pöytään.Hyvin keksitty
- Oikaisu*
Olet nelinkertaisesti väärässä:
1. Jokisella matelijalla on selkäranka. (Madot eivät kuulu matelijoihin.)
2. Kukaan työssäkäyvä ei elä muiden kustannuksella.
3. Työttömyysturvaa ei rahoiteta liittojen rahoilla.
4. Liitojen ja kassojen jäsenten työttömyysturvassa on liittoihin ja kassoihin kuulumattomilta vietyjä työttömyysvakuutusmaksuja, joten liittojen jäsenetkin ovat riistäjiä. (Ansisidonnainen rahoitetaan näillä maksuilla, ei maksuilla liitoille.) - tavallinen köyhä
Tarina tuokin kirjoitti:
Hyvin keksitty
Olisinkin onnellinen jos tämä olisi tarina, sillä mulla olisi vielä työpaikka jäljellä, eikä entistä työtäni tekisi virolaisen alihankkijan liittoon kuulumaton asentaja.
Keksikää te siellä liiton pullakahvi kokouksissa vain lisää tarinoita.
- eeeeespäin
koko ay-toiminta on aikansa elänyttä, 1900-luvun taantumusta.ei kai kukaan täysjärkinen ole siinä enää mukana.
- Jauhaajauhaa
Jaska jauhaa p*skaa
- Elvis . .
Minua hävetti, kun tajusin että olin ihan turhaan liitossa. Siksi erosin.
Onneksi tulin järkiini ja säästän pitkän pennin kun vaihdoin YTK:hon.- trolololoooo
Trolli :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358