Otin yhteyttä Saunalahteen nettilomakeen kautta, koska haluaisin laittaa omat nettisivuni verkkoon. Saunalahdesta sanottiin teknisestä todella ammattitaidottomasti ja ympäripyöreästi: "Saunalahden kotilaajakaistaan ei sisälly ilmaista kotisivupalvelua, vaan tätä varten täytyy ottaa Elisan Kotiweb-palvelut joka maksaa 3.01 euroa/kk.
Mikäli Elisan sivuilla oleva tieto pitää paikkansa niin vasta tähän maksulliseen palveluun kuuluu HTML- ja Javascript tekniikoilla toimivat kotisivut. Eli edes omaa toimivaa palautelomaketta ei kaiketi voi ottaa käyttöön, vaan korkeintaan jonkun valmiin diipadaapan.
Onko teillä henkilökohtaista kokemusta, mikä on Elisan ja Saunalahden tarjoamien web-palveluiden sisältö? Vaikuttaa todelliselta kuralta; ainakin ympäripyöreän vastauksen perusteella ja Elisan sivuilta löytämäni tiedon perusteella.
Ei tulisi mieleenkään maksaa senttiäkään HTML:n ja JavaSciptin käytöstä, vaan korkeintaan PHP MySql tekniikoista. HTML ja Javascript pohjaisten web-sivujen tekeminen ovat kuuluneet kaikkien operaattoreiden peruspalveluihin, jotka minulla on tähän asti ollut käytössä viimeisen 20 vuoden aikana.
Onko kokemuksia Elisan kotiweb-palvelusta? Vaikuttaa kuralta!
Surkeista surkeinko?
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244