Sinulle joka vietät sitä Ruotsissa!
Itse olen pitänyt "lippua korkealla"yli 40v.ajan siellä ,nyt eläkkeellä nautin siitä "juurille palanneena"täällä Suomessa!
Hyvää ITSENÄISYYS PÄIVÄÄ
3
86
Vastaukset
- Hhdhvhmfknhkb
Kiitos.
Sinivalkoinen kattaus, sininen ja valkoinen kynttilä sekä pieni Suomen lippu pöytään.
Näin se menee. Ruokailun taustalle soimaan Sibeliuksen Finlandiahymni, minä tykkään siitä, ja suomalaisesta sotilasmusiikista.- Entinen Ruosu
Täh eikö sinne Ruotsiin ole tieto kulkenut että Suomi ei ole enää itsenäinen, sehän meni silloin kun liityttiin eu.hun. Meni oma raha ja eu määrää mitä saa tehdä ja mitä ei. Se itsenäisyyspäivä on muutettu ,, ITSENÄISYYDEN MUISTOPÄIVÄKSI.,,
- ruosu
Huomasin näistä itsenäisyyspäivän juhlista tänään että Suomi on ottanut emä askeleen nationalismiin. Ei ihme että ihmisviha=rasismi kukoistaa Suomessa kun nationalismi jyrää ihan laidasta laitaan. Jopa presidetti ja hänen rouvansa joka järjesti konseertin ovat näköjään haksahtaneet nationalismiin. .Ei ihme että perussuomalaiset olivat onnellisia. Hirvittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319