Saako kaalimadon kautta erikoispieniä kondomeja? Minulla on todella pieni kalu ja normaalikokoiset kondomit eivät tahdo millään pysyä minulla päällä. Pari kertaa on irronnut kesken seksin ja olemme joutuneet kumppanin kanssa ostamaan jälkiehkäisypillerin varalta. Kondomi myös ikään kuin repsottaa ja tuntuu vähän pahalta. Mikä on pienin kaalimadon kautta saatava kondomi? En löytänyt sivuilta oikein tietoa
Pienempiä kondomeja?
2
390
Vastaukset
- kaalimato.com
Hei,
MySize 47 mm on kapein meillä myytävä kondomi http://www.kaalimato.com/catalog/MySize 47 mm 3 kpl_p_8236.html
Yksi vaihtoehto on käyttää puristavaa penisrengasta kondomin päällä peniksen tyvessä. Tämä auttaa kondomia pysymään paremmin paikoillaan.
Terveisin
Kaalimato.com - Kyssäri
Terve! Olen itsekin "pienikaluinen" mies ja haluaisin kysyä sinulta mitkä ovat mittasi? Ittellä pituutta 13cm ja ympärys mitta n. 10,5. Eli pientä on. Mulla on toisaalta kyllä sopinut ihan hyvin toi RFSU:n näkkeni. Terska on myös pieni (ei tule esim "sienenmuotoisesti varren reunoista ylitte, vaan on vaa pieni ja kapea)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327