M.luk.207tkm,
ollut vain pari omistajaa.
Uudet öljyt,suodin,tulpat 3tkm sitten.
Harmaa,mustat muoviosat,sisältä beige,siisti.
Ehjä kori ja maali,mutta takalok.kaaret etualasta pehmenneet.
Jarruputki poikki takana.
Vetokoukku ja Blaupunktin soitin ohjevihkolla on,
hyvä akku ja lohkolämm. jälkiasennettu,seissyt -08:sta lähtien,pyöritelty kk:n välein,mutta kats:s vaatisi ed.om.:n verorästien maksun.Kilvet poist.:u 26-11-13!(Siirtokilvillä voi ajaa kotiin..)
Viimeinen Cherry-vuosikerta,etulamput maksavat uutena 130/kpl..(motonet)hyvä varaosakohde muutenkin,nesteet ok.
Miksei harrastajalle käyttöautoksikin,tilava ja lämmin,pienikulutuksinen Sunnyn tekniikkaa vastaava..
Alkup.varusteineen lähtee kahteensataan euroon.
Raumalla.
oskelotti@ovi.com
046 kasikasi27kaxkax6.
Cherry 1.5gl hb,-86,v.osiksi/ajoonkin
3
88
Vastaukset
- jannee
laita kuvaa?
http://adf.ly/aUBHT- hurry,its good!
samanlainen/värinen,mut viisovinen; googlaa autotalli.com,nissan cherry-85,kaarina,270€,noil tiedoil toinen sivu tuottaa tulosta..mun autossa ehjät helmatkin,veroja liikaa..ei saa ziirtää ajamalla,traileri on keksitty..
(vaihto??) - Talvi tulee vielä..
hurry,its good! kirjoitti:
samanlainen/värinen,mut viisovinen; googlaa autotalli.com,nissan cherry-85,kaarina,270€,noil tiedoil toinen sivu tuottaa tulosta..mun autossa ehjät helmatkin,veroja liikaa..ei saa ziirtää ajamalla,traileri on keksitty..
(vaihto??)Edellisestä nastarenkaat sitten erikseen myydä koitetaan:yhden talven alla rapsutelleet pinnatut ekotop-tubeless-155/13:t,jako 114.3mm,menee moneen japsitakavetoiseen,70-80-luvun mazda323:enkin.Isuzu bellettiin,Hyundai Ponyyn,Suzuki swift,Mitsut,Toyota Corona,Corolla,Carina,Celica.
Kuivasta,valolta suojatusta var.tilasta ja peltivanteet on harmaassa pohjamaalissa,ei ruost.,ilmat tallella.
Hintap. 150/kuljetusmahd. 30km alueella
Raumalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164