Onko kenekään lapsi 3x viikossa päiväkodissa ja minä päivinä? Ollaan saatu päätös päiväkotiin menemisestä, mutta varmaan itse saa päättää mitkä päivät siellä lapsi on kun ei ollut mainintaa kirjeessä. Saitteko päättää mitkä päivät (3pv) viikossa? Antakaa esimerkkiä :)
mitkä päivät viikossa päiväkodissa teidän lapset?
1
128
Vastaukset
- ...
Meidän päiväkodissa on virikepaikoilla lapsia ja ne ovat ainakin päiväkodista määrättyinä päivinä, jotta lapsiryhmä saadaan tasattua mahdollisimman tasaiseksi koko viikoksi.
Saitte päätöksen varmastikin kunnan päivähoitotoimistosta, nyt sitten otat yhteyttä siinä määrättyyn päiväkotiin ja kysyt sieltä minä päivinä ottavat teidän lapsen virikepäiville. Jos antavat vapaat kädet valita, niin sitten kannattaa kysyä millainen viikko-ohjelma heillä on. Jos on esim tiistaisin tanssituntia, keskiviikkoisin hartautta, torstaisin lelupäivää tms, niin niistä voit valita minä päivinä haluat lapsesi osallistuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299