Ei siihen tarvita kummoisia oppeja.
"Lohduttaminen ei tarvitse suuria sanoja eikä valmiita vastauksia.
Tärkeintä on vain mennä lähellä. Välittää.
Minulla on aikaa ja minua koskettaa se
mitä sinulle kuuluu".
-Hilja Aaltonen-
Usko pois.
4
100
Vastaukset
- parta
Kaunista ja paikkansapitävää...
Kaksi kertaa olen kuullut Aaltosen puhuvan. Vähän yli parikymmentä vuotta sitten kun Hilja teki viimeisiä puhujamatkojaan, eräässä kirkossa, ääni oli värisevä ja olemus hento mutta ajatus kirkas, puheessa runollisuutta ja evankeliumia, myös evankeliumin voimakas, velvoittava puoli. Toisen kerran muutama vuosi sitten erään tutun syntymäpäiväjuhlassa, pyörätuolissa istuva Hilja piti hänelle syntymäpäiväpuheen. Puheensa yhteydessä mainiten, että "sinulla on nyt 50-vuotispäivät, minä täytin 50 vuotta samana vuonna kun sinä synnyit."
Hilja on taivaan kodissa, mutta runot ja hartaustekstit elävät, puhuttelevina. "Minulla on aikaa ja minua koskettaa se
mitä sinulle kuuluu .... - kuin kevyt kosketus
jostain kaukaa joka jää tähän päivään eilisestä
muistuttamaan kuinka kauas tulevaisuuteen
elämämme meitä kuljettaa".
"Muistot satavat lumihiutaleissamme
kasvojemme herkkää pintaa".- *laudi*
Ystäväni.
Kera lumihiutaleiden lähetän Sinulle viestini
täältä kaukaa.
Sinä tunsit sen-pienen kosketuksen :).. *laudi* kirjoitti:
Ystäväni.
Kera lumihiutaleiden lähetän Sinulle viestini
täältä kaukaa.
Sinä tunsit sen-pienen kosketuksen :)..Elämä on täynnä kosketuksen eri muotoja,
ne vain odottaa antajaa kuin vastaanottajaa
aistia tele vivahteet kuin pieni määrä
sopivia herkkyyden tuulia.
Elämä
on mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854