Moikka!
Mua on ruennut kiinnostamaan senioreiden hoiva-avustajan tehtävät. Olen toiminut aiemmin vastaavissa tehtävissä, mutta minulla ei ole alalle koulutusta paperilla. Koulutukseltani olen Restonomi (AMK) eli palvelualalla. Kysyn nyt, teiltä ketkä olette hoiva-avustajia/tunnette jonkun ammatissa toimivan, a) ensinnäkin, onko mahdollista kouluttautua tai päästä alalle työkokeilun/harjoittelun avulla? Meinaan vaikka pääsisinkin työkokeiluun johonkin alan yritykseen, työkokeilu kestää aikansa. Entä sen jälkeen, jos minulla ei kuitenkaan ole "pätevyyttä" harjoittaa ammattia? b) mitä olette tykänneet työstänne? Millaisia työaikanne ovat?
Kiitos tuhannesti tarinoistanne!! :)
Työkokeilulla/harjoittelulla hoiva-avustajaksi?
Hoiva_alalle
1
754
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka!
Olen erittäin sitoutunut vanhustenhuollon ja terveydenhuollon opiskeluun, minulla ei todellakaan ole tällä hetkellä kokemusta, joten halusin kysyä, onko mahdollista aloittaa suoraan työkokelu
kiitos👌😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219