Saako uusia Saabeja Suomi-kilpiin? Onko niillä vielä kaikki vanhan Saabin hyväksynnät voimassa vai pitääkö tyyppihyväksyttää? Taloussanomien mukaan ei ole vielä yhtään myyty, joten ensimmäisen voisi vielä tuoda Suomeen. Siinä olisi keräilyharvinaisuus.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/12/10/saabin-tulo-myyntiin-ei-aiheuttanut-ostoryntaysta/201317114/304
Saako Suomi-kilpiin
Kiva olisi saada
3
140
Vastaukset
- ihka oikee saabbisti
Kauppa käy kuin siimaa. Ensimmäiset parituhatta on myyty Kiinaan ja siinä sivussa myydään myös verkkokaupassa Aero mallia. Ruotsalaiset hoitaa tyyppihyväksynnän Hollannissa.
www.saabsunited.com - Tilaussivu
Tlaussivulla ei ole Suomea. Ei siis onnistu ensimmäisen osto Suomeen sitä kautta. Ota heti yhteyttä ja kysy, eihän sitä koskaan tiedä. Voi olla, että joku ehtii ennen sinua.
- apinaorkesterixi
Miksei saisi kilpiin jos on hyväksytty jossain jäsenvaltiossa?
EU:n myötä tänne suomeenkin on tulleet ne saatanan koppimopot ja muut päristimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1068313- 1135796
- 565317
- 2895226
- 783891
- 583061
- 662767
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222568Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292542- 452511