Minulla on laatikollinen tytön monenlaista vaatetta kokoa S ja 150-164. En halua laittaa UFF laatikkoon, vaan lahjoittaa suomeen jollekin perheelle. Jos tiedätte jonkun tarvitsevan, ilmoitelkaa ja jättäkää viestiä irmelimurmeli54@gmail.com
Vaateapu perheelle
3
181
Vastaukset
- Mirella245
Aika hieno ele. Varmasti myös UFF:n laatikosta on apua. Huomasin itse että jotkut lahjoittaa myös Kiva.orgin kautta. Kuten esimerkiksi täällä http://www.kiva.org/lender/vaatekaupat . Hienoa, että ihmisillä on halu auttaa.
- sdgdfhfdghdfj
Hyvä, ettet tue UFFia. Kirjoitan kohtapuoleen omia kokemuksiani heistä, kunhan ehdin. Tässä yksi linkki: http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/uff__ryysyilla_rikkauksiin_91772.html#media=91829
1980-luvun lopulla olin joutua heidän aivopesuleirilleen Norjaan. - gffdhfgjhdj
Ihme juttu, että rikollisjärjestö saa yhä toimia Suomessakin ja valtio vielä antaa miljoona-avustuksia! Kun kävin heidän tiedotustilaisuudessaan 1989, he vaativat jotain 20 000 markan maksun puolen vuoden kurssista ja ilmaistyöpestistä Angolaan. Ehdottivat, että otan opintolainani päälle lainaa vielä tätäkin varten. Sen lisäksi olisi sitten pitänyt myydä joku tietty (suuri) määrä postikortteja kadulla, missä tahansa Skandinavian maassa, jonne he olisivat sinut lähettäneet. Laitos oli kuin aivopesukeskus. Soisitn opiskelijoiden oleskelöutiloissa olevasta kolikkopuhelimesta ystävälleni (englanninkielinen), ja kerroin havainnoistani. Pikapikaa huone tyhjennettiin oppilaista - heidän ei kai pitänyt saada kuulla moista. Ilmeisesti siellä oli valvontakamerat ja mikit joka huoneessa. Suomalainen tyttö, jonka kanssa siellä olin, Niina, sanoi lähtevänsä kurssille. Vaikka olin itsekin tyhmä ja naiivi ja idealistinen, jokin vaisto pelasti minut. Todella outo paikka se koulutuskeskus Norjassa. Se oli kaukana asutuksesta. Sieltä olisi ollut pitkä matka kävellä pois.
Jonkun pitäisi laatia adressi UFF:n toiminnan kieltämiseksi Suomessa tai vähintään sen valtionavun lopettaminen välittömästi ja jo maksettujen avustusten takaisin periminen. Maassa, jossa puolta miljoonaa työtöntä kohdellaan kuin rikollisia, ei saa avustaa rikolliskoplaa. Katsokaapa tuolta viodeolta, millaisen luksuskeskuksen koplan johtajat ovat rakentaneet Meksikoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154