Neobux kysymys,

apua kaipaan.

Olen uusi Neobuksissa ja Paypallin käytääjä, joten kysymys kuuluu näihin.

Miten pitää toimia jos haluaa sijoittaa vähän tuohon Neobuxiin?
Pitääkö tuohon Paypall tilin kohdalle luoda uusi sähköposti ?

4

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junkku

Tämä ei ole 100% oikea vastaus mutta olen itse Neobux käyttäjä ja paypal. Oma taktiikka on olla sijoittamatta neobuxiin joten en ole itse sijoittanut omia rahoja neobuxiin joten en ole varma miten homma toimii jos haluaa sijoittaa.

Paypal tilihän toimii sähköpostiosoitteella ja tämä paypal sähköposti esim. neobux_kayttaja@gmail.com tulee kirjata neobux käyttäjätilin sivuille jotta neobux voi siirtää rahaa sinulle.

Jos haluat sijoittaa rahaa omalta tililtä niin sinun täytyy lisätä pankkikorttisi sinun paypal tilille jotta he tunnistavat sinut ja voivat olla yhteydessä sinuun jos joskus tulee jotakin epäselvyyksiä. Paypal tilillä on tarkat ohjeet miten linkität korttisi paypal tiliin ja miten siirrät rahaa omalta esim. aktian tililtä paypal tilille.

Kun sinulla on rahaa paypal tilillä menet neobuxiin ja oman tilin sivuille. Vuokratilin vieress on merkki ja sitä painammalla tulee valikko mistä haluat siirtää rahaa neobux tilille. Valitse Paypal ja jatka ja suorita maksu.

Jos paypal tilillä ei ole tarpeeksi rahaa niin tällaisissa tapauksissa voi olla että rahaa siirtyy suoraan omalta pankkitililtä pankkikortin kautta.

Kuten aikaisemmin sanoin niin en ole varma miten homma toimii koska en ole itse maksanut paypal tilin kautta mutta näin olen ymmärtänyt asian. Toivottavasi tästä oli jotakin apua :D

• Apua kaipaa,

Oikein paljon kiitoksia sinulle vastauksestasi, siitä on paljon apua ja se selvensi miten tuota Paypalli käytetään myös. Olen tuossakin ihan aloittelija.

Viellä vähän kahden vaihella, laitanko muutaman euron tuohon Neobuxiin, mutta nyt uskoisin sen osaavan tehdä jos niin päätän.

Mukavaa joulunalausaikaa sinulle :).

• neobuxaaja
    • 7+16

Liittykää Probuxiin, paljon parempi ja luotettu sivusto: http://www.probux.com/?rh=4D6172614E616C6C65

Itselläni vajaa 1000 vuokrareferaalia ja klikkausten keskiarvo 1,1 - 1,3 kun Neobuxissa tuskaa päästä edes 0,8:aan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe