Minulla on ollut reippaat 5 vuotta Nordean Visa Electron -kortti, jonka vanhempani joskus tilasivat. Vaihdoin nyt kuitenkin Visa Debitiin. Itselläni on aika usein tullut tilanteita, joissa tuo Electron ei käy enkä mm. netissä ole pystynyt maksamaan tuolla kortilla, siksi halusin tuon uuden. Saan varmaan Nordealta jonkun ilmoituksen hyväkyvätkö he korttihakemuksen vai eivät, mutta kysymys kuuluukin että mitä teen vanhalle pankkikortille uuden tultua? Tuo uusi kortti on nimittäin samalle pankkitilille mille tuo vanhakin.
Lakkaako tuo vanha kortti siis uuden tultua automaattisesti toimimasta vai pitääkö se jotenkin deaktivoida? Entä pitääkö se viedä konttoriin vai voiko sen itse tuhota? Koitin etsiä tietoa Nordean sivuilta ja googlesta mutta en ainakaan mitään selkeää vastausta tähän osannut löytää.
Tilaan uuden pankkikortin - mitä tehdään vanhalle?
6
5636
Vastaukset
- Pitää irtisanoa
Molemmat kortit toimivat rinnakkain ja myös Visa Electron uusiutuu automaattisesti kun voimassaoloaika päättyy. Sinun pitää itse irtisanoa Visa Electron -sopimuksesi, jotta se lakkaa olemasta. Sen voit tehdä viemällä kortin konttoriin ja todennäköisesti myös verkkopankin postilla tai puhelinpalvelussa.
- debit
^^ Selvä. Kiitos vastauksesta!
- toisen pankin asiaka
Laitat kummatkin kortit ( uusi ja vanha )päällekkäin ja sekotat siitä simät kiinni käsisäsi. heitä toinen korteiista lattialle ja lähimmäle pöydälle ja taittele vanha kortti käyttökelvottomaksi ja katkaise se lopuksi saksilla keskeltä kahtia ja se osa jossa on siru, niin.... leikkaa se sirun kohdalta lukukelvettomaksi.
Sen jälkeen ota se ehjäksi jäänyt kortti ja mene lähipään S-markettiin ja kerää satasen ostokset ja mene kassalle. Jos äsken tehty kortin kuoletus on onnistunut, niin Hyvää joulua, jos ei, niin... muistihan paperipussin kasvojen suojaksu häpeästä. - 18+11
Niin ja se mitättömän pieni siruhan ei ole näkyvissä, vaan upotettuna muovin sisään sen kullatun kontaktipintalevyn alle sen keskikohdalle.
- pankkikortti
tilaan uusi pankkikortin ikiomaksi
terveisin mika - pankkikortti
mikä olen 33 vuotias nuori mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385038Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738