Hei. Oon lähdössä matkalle ja mulla on välilasku Moskovassa, vaihtoaikaa on vain 1 tunti ja 15 min. Millainen tuo kenttä on, löytääkö helposti uudelle portille, onko jotain tyyliin pitkiä passintarkastus jonoja välissä (Istanbulissa viimeksi ko vaihdoin, jouduin jonottaa vaik kuinka kauan passin tarkastuksessa, vaikka olin vaan vaihtamassa lentoa siellä)? Osataanko siellä auttaa ja neuvoa että ehdin varmasti uudelle lennolleni?
Moskovan lentokenttä?
7
1642
Vastaukset
- Modest
Kyllä ehdit seuraavalle lennolle - kenttä ei ole megallomaaninen.
- Moskovalainen
Moskovassa on monta kenttää! Ja kentillä monta terminaalia, esim. Sheremetyevolla A-F terminaalit. Mutta selkeät kyltit englanniksi, joten hyvin pärjää.
- 3252523525
Ei riittänyt viime viikolla 2tunnin vaihtoaika, ryssät on ryssiä vaikka voissa paistais!
- uhuh
http://www.flightstats.com/go/Airport/airportDetails.do?airportCode=SVO
https://fi.wikipedia.org/wiki/Šeremetjevon_kansainvälinen_lentoasema
- paska paikka
Luuletko että ryssät auttavat, ovat tympeitä ja tyhmiä kun saappaat.
- tripsteri.fi
Alkuperäistä kirjoittajaa tämä ei enää auta, mutta muille tiedoksi: todennäköisin vaihtokenttä kansainväliseltä lennolle toisella Moskovassa siirtyessä on Sheremetyevo, joka ei tosiaankaan ole kovin iso kenttä. Jos terminaalia ei tarvitse vaihtaa, jopa 35 minuutin vaihtoaika voi riittää (kokeiltu on), mutta siinä tarvitsee jo juosta. 50 min on jo ihan ok, turvatarkastukset ko. kentällä tuppaavat olemaan nopeita. Ehdottomasti suurin osa henkilökunnasta on mukavaa ja kielitaitoista, ei hätiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170