Lapsi pahoinpidelty, raaka teko, kukahan tekijä

Kaikenlaisia sikoja sitä onkin olemassa.. Onkohan ko lapsi määrätty sosiaalitoimen selvitysten perusteella mielisairaalle äidille..

Vaatteeton ja pahoinpidelty 2,5-vuotias löytyi hylättynä Kirkkonummelta

13.12.2013 17:37 Päivitetty 13.12.2013 18:01 0

Helsingin Sanomat :

Pelkissä vaipoissa ollut pieni poikalapsi on löydetty hylättynä pusikosta Kirkkonummen Masalassa. Lapsen löytymisestä kertoi ensimmäisenä Iltalehti.

Lapsen kasvot olivat löydettäessä ruhjeilla. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä.

Löytöpaikan lähistöllä asuva poika löysi itkevän, noin kaksi- ja puolivuotiaan lapsen perjantaina kolmen jälkeen iltapäivällä Framnäsin urheilukentän huoltorakennuksen takaa.

Iltalehden ensimmäisenä tavoittama lapsen löytäjä on löytöpaikan lähellä asuva 17-vuotias Mikael Sundberg. Hän kertoo HS:lle, että vaikutti siltä, että poika oli piilotettu huoltorakennuksen taakse.

"Olin palaamassa työharjoittelusta kotiin, kun kuulin itkua. Löysin lapsen kentän huoltorakennuksen takaa portaiden vierestä peiton päältä makuulta pelkissä vaipoissa", Sunberg kertoo.

"Lapsella oli kuivunutta verta kasvoissa ja ruhjeita ja naarmuja eri puolilla kehoa. Soitin hätäkeskukseen, ja paikalle tuli neljä poliisiautoa ja ambulanssi."

Ilma oli erittäin viileä, Sundberg kertoo. Ilmatieteen laitoksen mukaan Masalassa oli lapsen löytöhetkellä nollakeli.

Vielä on epäselvää, kuinka pitkäksi aikaa lapsi oli hylätty. Hänellä on saattanut olla löydettäessä alilämpöä.

4

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MASALA89

Tämä on todella surullista ja kaiken lisäksi Kirkkonummen seurakunta lomattaa näitä lapsia ja nuoria auttavia henkilöitä, kaiken lisäksi ilman YT -neuvotteluja.

Eli apua tarvitsevat saavat kirkolta entistä huonommin apua.
      Minne meidän kirkollisverot oikein menevät, esim tämän tapauksen henkilöiden auttamiseen mielummin kuin raskaiden organisaatioiden ylläpitoon.
      Toivottavasti lapsi saa hyvää apua ja syyllistä rangaistaan rankalla kädellä, mulle ei noin nuoren lapsen pahoinpitely (tai kenenkään) vaan mene jakeluun.

• vastuullisuutta

.

Etävanhemman vastuuseen kuuluu myös työnhaku, jos ei ole, ja elatusavun säännöllinen ja riittävä maksu.

• hiake valk
        vastuullisuutta kirjoitti:

.

Etävanhemman vastuuseen kuuluu myös työnhaku, jos ei ole, ja elatusavun säännöllinen ja riittävä maksu.

Justiinsa niin. Jos sitä vaan ajelee valkoisella pakettiautolla päivät pitkät ja rustaa kanteluita ja valituksia yökaudet, niin eihän sellainen peli vetele.

• von Lagerbom
        hiake valk kirjoitti:

Justiinsa niin. Jos sitä vaan ajelee valkoisella pakettiautolla päivät pitkät ja rustaa kanteluita ja valituksia yökaudet, niin eihän sellainen peli vetele.

Eiköhän se "valkoinen pakettiauto" pörräile siellä ugissa, minulla ei ole sellaista pakettiautoa ollutkaan. Jos taas viittaat profiilikuvassa olevaan autoon niin se on Pontiac-merkkinen tila-auto, ei Hiace.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2348
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2263
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1574
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1555
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1103
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      334
      897
    Aihe