paljonko mun pitäis saada viikkorahaa?

melko pieni mielestäni

Moi!(olen 13v poika)

Äidin luona kotihommiksi järjestän, imuroin, ja jokatoinen kerta (★) pyyhin pölyt omasta huoneestani, tyhjennän ja täytän astianpesukoneen melkein joka päivä, vien roskat silloin tällöin. Saan rahaa 3€/viikko

Isän luona samat hommat, mutta astianpesukonentta thjennän/täytän vähän harvemmin ja vien roskia useammin. Autan joskus lumi-/pihatöissä. 3-5€

Karkkeja ostan JOSKUS itse, mutta sipsejä ja limsaa saan viikonloppuisin vanhempien "kustantamana", karkkeja en. Jos käyn kavereiden kanssa hesessä/daddy'sissä yms. vanhemmat yleensä(ei aina) kustantavat sen. Jos koulussa jotkut pikkujoulut, äiti/isä antaa vähän "apurahaa".

Onko tämä mielestänne hyvä viikkoraha minulle? Ja harrastukset kustantavat vanhemmat

★olen vuoroviikoin molempien vanhempien luona

JA NE V*TUN PROVOT JOTKA HOKEVAT SITÄ, ETTÄ IKÄ KERROTAAN 0,10€ VOIVAT SUOSIOLLA PAINUA H*LVETTIIN!!! Kiitos.

7

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melko pieni mielestäni

Ainiin, ja vaatteet vanhemmat ostaa aina

• -99 tyttö

No itse en saa vanhemmilta viikkorahaa, viikkorahat tulevat mummilta eli 5€ viikossa. Ja kun oon aika nolife, en käy oikeen ulkona syömässä tai missään, niin rahaa säästyy aika nopeesti. Kun sisaruksia on kolme, niin ei sit hirveesti jää kotitöitä yms. Tiskikoneen tyhjennystä/täyttöä about joka toinen päivä, imurointia suht harvoin (koska menen yleensä koiran kanssa ulos kun imurointi edes mainitaan) ja sitten ompi joku toine imuroinu (oma huone on sitte toine juttu). Aina välillä kuitenkin saan satunnaista rahaa (jos olen lähdössä jonnekkin/oon tehny jotain hienoo esim. Paljon hyviä koenumeroita) ja tämä siis vanhemmilta.

• Lune Noire

Ottaen huomioon miten nuo vanhemmat muulloin antavat rahallista tukea, on se mielestäni aika kohtuullinen summa.

Onha noita nuoria jotka (ainaki täällä sanovat) siitä miten saavat satasen tai enemmä kuussa ja miten vanhemmat silti ostaa kaiken omasta pussistaan siihe päälle. Tiedä sitten onko totta vai haluaako joku vain olla kadehdittavana...

• 4,50 e/vko

kyllä ainakin 4,50e viikos sun pitäs saaha. Ite saan 35e vkossa eikä se riitä mihinkää. Se korotetaan 40e ku täytän 9v.

• 11vboy

Saan 10€ kk/viikko rahaa ja olen 11v teen töitä ja en juo ES

• kakkasatanen

hahah ite saan satasen viikossa ja vanhemmat ostaa kakkaa

• fdsla

No jos perustelet hyvin lisärahasi tarpeen ja perheesi ei ole aivan tajuttoman köyhä niin luulisi kyllä että voisit tuosta saada hieman korotusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3275
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1777
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1389
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe