Oliko nuoria vai vanhoja? 1 kuoli 1 loukkaantui?
Klaukkalan ulosajo
13
1189
Vastaukset
- Surullinen
Kuollut oli 19v tyttö...
- klaukkalalainen
Kuollut oli vuonna 1994 syntynyt tyttö ja kuskina ilmeisesti hänen vuonna 1995 syntynyt poikaystävänsä.
- Käräjäoikeuteen..
Murhahan tuo on, kun kuski on ajanut tarkoituksella noin kovaa. Autokoulussa opetetaan, että vauhti tappaa. Tulee kaverille kova tuomio. Huoh, ihan vuokralaisperheiden nuorten perushölmöilyä.
Vois mennä käräjäoikeuteen katsomaan.- Kaikenlaista koettu
Miten niin vuokralaisperheiden hölmöilyjä? Tosin se on totta, että ns. Hyvien perheiden hölmöilijät on ainakin tähän asti päästetty kuin koira veräjästä, jos ovat hölmöilleet.
- peksuli
jos olet tuota mieltä tiedätkö sit mitä autossa tapahtui
- peksuli
olitko autossa mukana kun noin kova kommentti
- eräs mies vaan
Nimiä ei saa julkaista.
- siiri V
Jaa miksi ei saa? Onhan ne tiedossa jo muutenkin. Kuka tietää, missä nuo asuivat?
- tööt tööt
siiri V kirjoitti:
Jaa miksi ei saa? Onhan ne tiedossa jo muutenkin. Kuka tietää, missä nuo asuivat?
Haluatko itse omien kuolleiden sukulaistesi nimet julkaistaviksi täällä Suomi24-palstoilla rinnakkain seksikeskustelujen kanssa?
- ---
meni jo
- mummelii2
--- kirjoitti:
meni jo
No kyllä nuo nimet nykypäivänä heti on muutenkin kaikkien tiedossa. Olivatko nämä nuoret sieltä sikalan suunnalta, siis Lahnuksentien varrelta?
- jhdh
Antaakaa jo nyt tämän asian olla. Te uteliaat ihmiset. Kunnioittakaa toisten surua älkääkä penkoko tällaista enää. Asiatonta.
- Klaukka
Itse toista mieltä. Tapahtuneesta voi oppiakin ja se voi estää tällaisen toistumista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207