uusivuosi Dubaissa

Marialan

Antaisitteko vinkkejä mistä parhaiten näkee ilotulituksen ja mitä ravintolaa suosittelette aattoillan illalliselle.

11

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadin Jeppe

Helsingissä ainakin Ullanlinnanmäellä näkee hyvin ilotulituksen ja syömään kannattaa mennä Bulevardilla sijaitsevaan italialaiseen.

• AlKhalifa

Siihen vaan johonkin Dubai mallin Burj Khalifa Laken puoleiselle
      terassille (esim. vapiano-ravintolaan), esteetön näkymä Khalifan ilotulitukseen; ovat vaan suosittuja paikkoja.... On muuten upea ilotulitus tiedossa...

• Dubaifan

Olin viime uuden vuoden Dubaissa ja Burj Khalifan ilotulitus näkyy joka paikkaa. Itse katselimme sitä Bur Dubaista ja hyvin näkyi. Ei tarvinnut ryysiä täydessä metrossa ja taksejahan ei tuohon aikaan saa. Kannattaa siis miettiä lähteekö paikan päälle.

• ....................

liikenneruuhkat ovat valtavat Burj Khalifan ympäristössä. Voi olla, ettette pääse sieltä pois ennen aamua.

• Miki555

The world’s most spectacular fireworks and pyrotechnics displays will be held in Dubai on December 31 – at The Palm Jumeirah, World Islands and Burj Khalifa

Jumeirahin rantatieltäkin voi olla hyvät näkymät joka suuntaan.

• Marialan

Kiitos kaikille vinkeistä! Suurin odotuksin lähdemme sinne.

• hyi häpeätkös

Eikö yhtään hävetä matkustaa maahan, joka tunnettu ihmisoikeuksien polkemisesta ja on tärkeä osa nykyaikaista orjamarkkinoita. Matkustamalla sinne tuet omalta osaltasi ihmiskauppaa.

• 17+2

Orjamarkkinoilla kannattaa ehdottomasti käydä! Siellä voi tehdä hyviä löytöjä kotiin.

• Miki555

Kerro jälkeenpäin millaiset oli ilotulitukset Dubaissa. Siellähän yritetään ilotulituksen Guinessin maailmanennätystä, joten tulitukset on varmaan upeat.

• Marialan

Ihmisoikeuksien polkemisista siinä maassa voidaan todellakin olla montaa mieltä. En näe asiaa niin. Kerron kyllä miltä ilotulitus näytti.

• Marialan

No niin, nyt on Burj Khalifan ilotulitus nähty. Aivan uskomattoman upea! Siitä voi sanoa, että se oli ilotulitus! Koko Khalifan tornin korkeudelta ampuivat mahtavia raketteja. Oioi:) sanoinkuivaamattoman kaunista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe