Pilmari! Jätä meidät rauhaan

palstalainen

Miksi tunget näitä mitäänsanomattomia aloituksiasi palstalle?

121

538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä sinä olet määräämään, kuka saa kirjoittaa tai ei ja vielä kaikkien nimissä. Jäävätkö omat aloituksesi varjoon, jätä lukematta aloitukset, jotka häiritsevät ajatuksiasi tai pidä taukoa palstallaolosta. Niin minä teen ja se on hyvä ratkaisu.

• kaskas,,,

Susmuori puolustaa todellista häirikköä, koska se on mies kymmenellä eri nikillä. Muistetaan vielä miten haukuit pilviä kun oli eri nikeillä. Ei ole kauan kun LS oli vihasi kohteena ja syytit monista nikeistä. Olisitkin tauolla , miksi tulet sorkkimaan.

• aaveratsastaja*
        kaskas,,, kirjoitti:

Susmuori puolustaa todellista häirikköä, koska se on mies kymmenellä eri nikillä. Muistetaan vielä miten haukuit pilviä kun oli eri nikeillä. Ei ole kauan kun LS oli vihasi kohteena ja syytit monista nikeistä. Olisitkin tauolla , miksi tulet sorkkimaan.

kaskas,,,
        Sinulla lienee susmosian vihan kohteena viestistä päätellen.

• kas kas
        kaskas,,, kirjoitti:

kas kummaa
        tämäkään nikki ei ole aloittanut eikä viesteillyt ainoassakaan ketjussa..

• SUS HUKASSA

HUKKA PERIKÖÖN!
        Tanssii susien kanssa, mutta sudet ei huolii SUSMORSIANTA
        edes HAASKALINNUILLE taarjoaissi,

• ...

.

• äimänkäk
        SUS HUKASSA kirjoitti:

HUKKA PERIKÖÖN!
        Tanssii susien kanssa, mutta sudet ei huolii SUSMORSIANTA
        edes HAASKALINNUILLE taarjoaissi,

Mihin haaskaisimme kun monet linnutkin jo muuttopuuhissa
        ja palstoilla "silmäpakoa"?

• ötökkä.suojain
        ... kirjoitti:

.

SIENIMETSÄÄN - oitis!!
        Kanttarellit sekä monet torvisienetkin oottavat noutajaa ja pian muutkin kuin ötökät...

• unille
        kas kas kirjoitti:

kas kummaa

Terve taas

• autuas.metsuri
        kaskas,,, kirjoitti:

Sus ei tule sorkkimaan ees tätä oikeata multinikkeilijää elleivät tapaa autuaammilla....

• kopsanteri
        kas kas kirjoitti:

kas kummaa

Sus meni jo autuaammille metsästysmaille, mutta eihän PILMARI teitä jätä!?

• pas.torska
        ötökkä.suojain kirjoitti:

SIENIMETSÄÄN - oitis!!
        Kanttarellit sekä monet torvisienetkin oottavat noutajaa ja pian muutkin kuin ötökät...

Hymyilevä APOLLO on runo mieleeni.
        Nyt saamme kuitenkin katsoa mitä Pekan jälkeen TV esittää.
        HYMYILEVÄ MIES
        http://areena.yle.fi/1-3661423

• emäntä.piialle
        kaskas,,, kirjoitti:

KUIN SYÖMÄHÄN KÄSKIS!!
        - VÄKI syömähän:
        Tuu sääki piika!

• nahkurinOrsillaTava-

taan ,

"palstalainen "

olet vastenmielisin ihminen jonka näillä palstoilla olen kohdannu,
      kuinka kehtaat antaa tommosia määräyksi kanssakirjoittajille,
      Pilman on aivan yhtähyvä ihminen kuin me kaikki muutki,
      jos hänen juttunsa ei s i n u a kiinosta, jätä ihmeessä lukematta,
      m i k s i hän sinua noin ärsyttää ??????? panee ihmettelemään luonnettasi,
      LOPETA panettelu muita kirjoitajia kohtaan heti, sopeudu joukkoomme ja ole ihmisiksi,

• kopsanteri

PANETTELUA
        on tällä palstalla harjoittaneet heti alussa samat mummot ruuneperin johdolla
        kuin nytkin tapahtuu. Muistanette, että mainitsemanne "häirikkö" tuli vasta 1.1.2004 tuoden UUDENVUODEN TERVEHDYKSEN. miksi hänen tervhdykseensä vastattiin kymmenin asiallisin viestein, mutta ruuneperin ja MdK-nikin tervehdyksiin ei. He kuitenkin jatkoivat samaa kuin aiemminkin 65/60 palstoilla.

• VII.IX

Milloin Pilmari on panetellut joitakin keskustelijoita?
        Kirjoita julkisilla yhteystiedoillasi aika ja paikka.

• silmä käteen

Kyseessä on Pilmari ei Pilman,

Pilmari on pelkkä roskasilppuri

• palstalainen

Ärsyttää siksi, että hän nostaa nimeään esiin ylenmääräisesti,
      tonkii vanhoja kaunoja ja puhuu käsittämättömiä sanaparsia.
      En piittaisi,jos hän esiintyisi vaatimattomasti,mutta pohjalaista "väellä ja voimalla" uhoamista,,,,, en voi kuin halveksia.

• paran.tumaton

Palstalainen voisi kirjoittaa hyvään keskusteluun jsa avata sellaisen ihan itse.
        Saattaa olla sama "tauti" kuin ruunellakin eli parantumaton.

• Pilmari on ollut palstan tuholaisena jo n. 10 vuotta. Hänellä on ainakin 5kpl rekisteröityä sivunikkiä, joiden kanssa hän keskustelee itsensä kanssa.

Nostamalla viestejään ylös, syntyy uskomaton häirintä.

• Ruuneperi
        Katsoin juuri Frederikan viestiä 7.4.2003 Hajupojalle.
        Olin juuri rekisteröinyt tämän nikin.
        Ruuneperi ei ole kirjoittanut ainoatakaan puheenvuoroa tai meiliä minulle asiallisesti.
        Olet ollut surkea keskusteluissasi jo aiemminkin.
        Näytteiksi ne toin kunn muuta jatkuvasti väität-

• prinkkalassa
        hajupoika kirjoitti:

Ruuneperi
        Ruuneperi ei ole kirjoittanut ainoatakaan puheenvuoroa tai meiliä minulle asiallisesti.

Hornetitymmärrän vaam en tuota kymmenillä nikeillä puskista horoilevaa.
        Kun kirjoittaisitte edes asiaa omissa piireissänne kuten hyvässä keskustelussa tulisi olla..
        Voitte tokii käydä itse lukemassa jopa vuosituhanten takaa kirjoitettuja.
        Nytkin miljoonat ihmiset kulkevat "risti"-amuletti kaulassaan.Jostain kumman syysta ristiä palvotaan niin, että se on kaikissa kirkkojen kupoleissa ja alttarilla,
        jossa on usein ristilä roikkuva teloitettu ruumis.Muut kulttuurit pitävät tapaamme kovin omituisena - hävettävänä ja loukkaavana.
        Kaikilla haudoillakin on kivi, jossa on risti.
        Hautarauhakin tarkkaan valvottu.
        Jos joku ottaa omaistenne haudalta kukkia niin syytteeseen joutuu.
        Hautarauhasta on eräs, jota NATO ja USAn entinen uskovaisena Raamattua lukevana tunnettu presidentti loukkaaa törkeästi:
        - IRAK on kolmen suuren uskonnon kantaisän ja jälkeläisten pyhää maata.
        Sen maan ja viattomien lasten - kansan pommittamista ei moitita
        Suomen Turku julistaa joulöurauhan tapaa noudattaen.
        Mikä virsi tilaisuudessa veisataan ja mikä on soittokunnan esittämä marssi?
        - Päin Prinkkalaa

• Makriina ek
        hajupoika kirjoitti:

Ruuneperi

"Katsoin juuri Frederikan viestiä 7.4.2003..."

En voi olla ajattelematta, että olet historian tutkija tai sitten vain muuten ajastasi jäljessä. Pidäpä vähän kiirettä lukemisiesi kanssa, että pääsisit pian tälle vuosikymmenelle. Ehkä ei kannattaisi vastata ihan jokaiseen v. 2003 kirjoitukseen, niin voittaisit aikaa.

Kannattaa myös ottaa huomioon, että monet meistä eivät ole olleet palstalaisia niin pitkään, joten emme ehkä ole lainkaan kiinnostuneita vuosituhannen alun osallistujien mielipiteistä. Monet ovat siirtyneet jo sinne missä ei ehkä tietokoneita käytetä, eli vanhainkotiin.

• häjypoika

Vanhat ystävät parhaita.
        Miksi et sanallakaan vastaa kun ilmeisesti ainoa ystäväsi toimitti sun kaksi kertaa SHERIFFIKSI?
        Esitti kolmannellekin kaudlle.
        Hän veti esityksensä pois!
        Ruuneperi, minä tiedän syyn.
        Faktatkin löytyy.
        Tiesin ystävyydestänne kun hänet tapasin.
        Hän varoitti RUUNEPERISTA - ystävästään-
        Keroin etten halunnut rikkoa ystävyyttänne.
        Hän oli ensimmäinen onnitteelijani kun rkisteröin häjypoika- nikkini hajupoika@suomi24.fi

Ruuneperin tiedot on salattu, mutta minkä kirjoitin sen kirjoiitin----
        Kaikesta jää jäljet vaikka kuinka poistat.

Haluatko, että tutkitaan totuus ?

• Kai.lin

Ruuneperille
        ei liene aiheellista vastata kun esim. 80 keskusteluihinkin tuli aikoinaan vain häiritäkseen hyviä ja asiallisia keskusteluja. Ikänsä oikeuttaa jo siirtyä sinne keskustelemaan kuten kahvipirtin valtaosakin.

• maku.latuuri
        Makriina ek kirjoitti:

"Katsoin juuri Frederikan viestiä 7.4.2003..."

En voi olla ajattelematta, että olet historian tutkija tai sitten vain muuten ajastasi jäljessä. Pidäpä vähän kiirettä lukemisiesi kanssa, että pääsisit pian tälle vuosikymmenelle. Ehkä ei kannattaisi vastata ihan jokaiseen v. 2003 kirjoitukseen, niin voittaisit aikaa.

Kannattaa myös ottaa huomioon, että monet meistä eivät ole olleet palstalaisia niin pitkään, joten emme ehkä ole lainkaan kiinnostuneita vuosituhannen alun osallistujien mielipiteistä. Monet ovat siirtyneet jo sinne missä ei ehkä tietokoneita käytetä, eli vanhainkotiin.

MAKRIINA.ek
        vanhaan historiaan toivoisin sinunkin tutustuvan ja löytävän sieltä myös kulttuuriemme juuret. Sinun viestintäsi ei liene edes makulatuurin arvoista - valitettavasti!

• hor¤netti

Minä laskin 8 rekattua ainakin ja nyt hiljattain vielä uusi t:llä lisäten toisen nimmariin
      siis oikeesti jo 9.

• puutaheinää

Laitra rekattu nikkisi kun esität mieoipiteitäsi rekatulla kirjoittavasta,
        joka esittää dokumenttia sen päivän viesteistä jolloin on rekisteröinyt nikkinsä.
        Täällä pyydetään minua rekisteröimään nimimerkin, jolla kirjoitan palstalle.
        Mulla vopis olla satoja rekisteröityjä nikkejä ihan lailliasesti - ylläpito ehdottaa alvariinsa näin tekemään.
        Miksi kirjoitat puuta henää puskista?

• katleijanen1

Sallikaa minun hymyillä!
      Huomaatteko kuinka tässäkin asiassa nopeasti muodostui kaksi vastakkaista rintamaa.
      Omasta puolestani jätän ylläpidon kontolle koko asian. Tosin onhan koettu jo miten se palstojaan hoitaa ;(

• tacitaa kaipaan

Surkea naikkonen.
        Palstan naisia on mhdoton ymmärtää.
        Katleijasellakin on rekattu nikki, mutta tuskin ...

• haju.nobel

• toinen palstalla

Niinhän niitä on 9.Jos vähänkin on taukoa iltapäivisin,alkaa tuo jo tuttu omien TOSI TYLSIEN aloitteiden nosto.Nyt on yltynyt aamusta jo valtaamaan palstaa,Taitaa siinäkin raasu maksella vanhoja kalavelkoja vaan pätemisen tarpeessaan.
      Sai kai aikanaan niin takkiinsa palstalla että nyt ottaisi takaisin. Onnistumatta.

• yx kysyvä

Minusta palstalaisen kysymys on aiheellinen. Miksi aloitteita, joihin ei kukaan juuri vastaa?
      Sen pitäisi jo herättää huomaamaan tilanteensa.

• MMI 1109

Yx kysyvä?
        Kuinka monta vastaajaa on tässäkin, kerrohan mitä haluaisit tietää?

• elämän arvoitus

Nuo kirjoitukset kyllä paljastaa, mikä on miehiään.
      Elää aivan omassa kuplassaan, ei päätä ei häntää jutuissaan.

Joku jo ehti tekemään no olkoon sekin sanomatta

• Mitä ihmettä,,,, sekö tekee palstalaisen kelvotomaksi jos on useampi rekattu nikki ? tai vaikka rekkaamatontakin, ei sentään ,, laskekaa omat lauseen pätkänne ja suitsikaa vasta sitten. Onhan teillä ollut aloituksia joihin on vara valita, mihin vastaatte tai jätätte vastaamatta.

Mielestäni hänen avaukset ovat rikastutaneet palstaa, samallainen kirjoittaja hän on joukosammme kuin kuka muu tahansa, suvaitsevaisuutta tekin tarvitsette, kyllä tänne mahtuu kaikki niin vihatut kuin rakastetutkin kirjoittajat.

Kaikkia meitä on ja kaikkia tavitaan.

• äijä ikibanniin

Vielä 5v kun 70 tulee monelle suurelle ikäluokkalaiselle omaksi palstaksi. Tuollainen äijä ei varmaankaan enää palstaa sekoita, onhan hän välillä yrittänyt kipparoida kuusikymppisissäkin mutta siellä on sellaiset mammat että apua huutaen on joutunut palaamaan kaiken ketkuilijana lempeään hoivaanne.
      Tehkää kirjelmä ylläpitoon , toimikaa yhdessä tai yksitellen kunhan valitatte häirinnästä. Ihmeellisiä mummoja teillä kun vielä puolustavat tuollaista patua???
      Kyllä näitä ikäryhmiä sen verran lueskellaan et nikit ovat tulleet tutuiksi.

• siinä totuus

äijä ikibanniin saa !

• ESTONIA

Lue enemmän
        - luulet vähemmän.
        Tutustu vaikkapa asiaan, josta kertoo allaoleva nikkini?
        tELKKARISSAKIN ON NÄHTÄVISSÄ.

• lopeta narinat -

opettele käyttäytymään---

tämä ketju on typerin alotus pitkiin aikoihin, tämän ketjun alottaja on syytä paanata toistaiseksi,

alottajalle huomautus,,,,
      " otappa hirsi ensin omasta silmästäsi ennekuin tuomitset toisten roskaa "

• häpijäksi pohojalaas

- "Ei se kauas räi, joka rinnoollensa räkii"

• +++++++++++

Painu arkistoon takaisin.

• k.julli

Monica puolustaa, siitäkin voi päätellä jotain. Osaa sekin tyttö olla
      kiusaksi.

Miksi hän itse tuppaa tänne ja neuvoo toisia pysymään poissa, voi tätä
      maailmankaikkeutta?

• Kulli pojalle, "(anteeksi tuli pieni virhe kirjoituksesani)", miksi hyökkäät minua kohden,
        ei taida olla eka kerta kun puhut asian vierestä, hyi että viitsitkin.

Rauha sun roikkuvillesi. Koeta kestää vaikka lujille se varmaan ottaa :))))) DDDD voi että mua naurattaa.

• NIm k.julli

k.julli,,,, kirjoituksesi vaatii vielä vastaukseni täydennystä,,vielä tuosta nimimerkistäsi,,,,,, siitäkin voi päätellä jotain, suomensin sen edellisessä vastauksesani mutta palstan pehtoori siisti sitä jonkin verran, ja jäljelle jäi vaan,,,,,, pojalle,,,,,, kun sinä sanoit minua tytöksi, mutta se siitä.

Olisi hyvä minunkin nähdä missä on se kirjoitus jossa sanon että joku toinen voisi pysyä pois palstalta, minä epäilen että saat kauan hakea ennenkuin eteesi tulee moinen ilmaisu, minittäin en ole mikään portsari joka säätelee kuka saa tulla ja kuka ei. Ja koska minulla ei ole valtuuksia tehdä niin, niin en nolaa itseäni sanomalla sellaista.

Joten siunaile vaan itseksesi..... maailmankaikkeudella. Mutta älä täällä palstalla.

• susmorsian ek

Heipä hei koko porukka...hyvä kun vähän adrenaliinii sai ite kukin purkaa, jäi tääkin joululta pois. Mie ainakin nauran. Heissulivei vaan, hyvät jatkot vaan jokkaiselle...ja hyvää joulua, jos ei satuta yht´aikaa areenalle!

• NIKKEILYSTÄ
      Ruuneperi jaksaa jatkaa vaikka asia piti olla selvä jo alun alkaen.
      Kun kirjoitan rekkaamattomana niin se ei tarkoita ettenkö vastaisi kirjoittamastani.
      Joskun on vain helpompi laittaa alle sopiva allekirjoitus.
      Ylläpito esittää, että voisin rekisteröidä sen itselleni.
      Nyt kirjoittamani nikki on ollut jo W MM rekisteröitynä j¨ja sitä ei voi kukaan muu käyttää.
      Aikoinan Ruuneperi syyllistyi käyttämään keskustelussa minun nikkiäni sefunakin ollessaan.
      Kkeskustelujen säännöissä ei ole kielletty jatkamasta myöhemmin kirjoittamaansa asiaa.

• Miksi et aloita itse hyvää keskustelua, johon fiksut palstalaiset tulevat innolla mukaan?

• viisas neitsyt

Miksi Sinä et koskaan vastaa, vaikka keskustelija olisi kuinkakin älykäs?

Mahtaako sinun älykkyyteesi mahtua vain oma mahasi?

En kaipaa vastausta.

• armoa heille/hänelle
        viisas neitsyt kirjoitti:

Miksi Sinä et koskaan vastaa, vaikka keskustelija olisi kuinkakin älykäs?

Mahtaako sinun älykkyyteesi mahtua vain oma mahasi?

En kaipaa vastausta.

viisas neitsyt

Oletkohan niinkään viisas? Kirjoituksistahan täällä täytyy ounastella se kirjoittajan viisaus...ja älykkyys?

Ainakin minä tulkitsen sinut, että et liene kovinkaan viisas tai älykäs, koska alat arvostelemaan toista kirjoittajaa tuntematta sitä mitenkään, siis ihan todella?

Hyvinhän voit hymistellä julkisesti, että kaikkia ihmisiä pitää suvaita ja hyväksyä, mutta täällä hyökkäätkin heitä vastaan! Siis miksi?

Oletko koskaan ajatellut, että nykyisin tämä netti aika suo monille sinunkin inhoamille henkilöille mahdollisuuden kirjoitella tänne? Sinun ja monen toisenkin mielestä tämä on sopimatonta? Miksi?

Oletekko koskaan lukeneet niistä tilastoista, kun lievästi mieleneterveys potilaat työnnetään kotiinsa tai kadulle, koska hoitoihin ei riitä resursseja?

Heilläkin voi olla kyky käyttää tätä sos.mediaa, mutta omalla tavallaan. Näinkö me autamme sairaita, jotka ovat joutuneet hoidon ulkopuolelle?

Jotenkin tätä voisi verrata ironisesti eri uskontojen ristiriitaan, kuinka Kristityt, Jehovat, Muslimit ja Hindut ym. uskonnot eroavat toisistaan.

• tyhmä ei tiedä
        armoa heille/hänelle kirjoitti:

viisas neitsyt

Oletkohan niinkään viisas? Kirjoituksistahan täällä täytyy ounastella se kirjoittajan viisaus...ja älykkyys?

Ainakin minä tulkitsen sinut, että et liene kovinkaan viisas tai älykäs, koska alat arvostelemaan toista kirjoittajaa tuntematta sitä mitenkään, siis ihan todella?

Hyvinhän voit hymistellä julkisesti, että kaikkia ihmisiä pitää suvaita ja hyväksyä, mutta täällä hyökkäätkin heitä vastaan! Siis miksi?

Oletko koskaan ajatellut, että nykyisin tämä netti aika suo monille sinunkin inhoamille henkilöille mahdollisuuden kirjoitella tänne? Sinun ja monen toisenkin mielestä tämä on sopimatonta? Miksi?

Oletekko koskaan lukeneet niistä tilastoista, kun lievästi mieleneterveys potilaat työnnetään kotiinsa tai kadulle, koska hoitoihin ei riitä resursseja?

Heilläkin voi olla kyky käyttää tätä sos.mediaa, mutta omalla tavallaan. Näinkö me autamme sairaita, jotka ovat joutuneet hoidon ulkopuolelle?

Jotenkin tätä voisi verrata ironisesti eri uskontojen ristiriitaan, kuinka Kristityt, Jehovat, Muslimit ja Hindut ym. uskonnot eroavat toisistaan.

Kynttilänne
        ei ole koskaan edes syttynyt.
        Tutustu karhatun kirjoituksiin ja mieti?

• kaipaavalle

Hyviä keskustelijoita kaivataan

• Rekatulla
      ei tässäkään edes kysyjä kirjoittanut.
      Siis kenelle viisaalle pitäisi vastata ja mitä?

• 21 viestiä kirjoitettu,
        joihin nyt vasta yritän vastailla.
        Ei olisi antanut aihetta ainoaankaan vastaamiseen.
        Muistan heti alkuun kun mummot tuli höpisemään avaamaani keskusteluun tätä samaa, mitä tässäkin näette.

• hajupoika kirjoitti:

21 viestiä kirjoitettu,
        Muistan heti alkuun kun mummot tuli höpisemään avaamaani keskusteluun tätä samaa, mitä tässäkin näette.

En muista lukeneeni Pilmarin kirjoituksia, mutta saahan tänne kirjoittaa vaikka koko ikäluokka.
        On jokaisen omassa valinnassa, mitä haluaa lukea.

Leppoisaa joulunalusaikaa koko 70 plus-porukalle!

• uudet kledjut
        Venlastiina kirjoitti:

En muista lukeneeni Pilmarin kirjoituksia, mutta saahan tänne kirjoittaa vaikka koko ikäluokka.

No ketjun aloittajan tietysti on ruune. Taas on "valtaistuinta" heiluteltu.

• MOOOi
        uudet kledjut kirjoitti:

kuTn mys ss onellinen i23,onellinrn taLKARITON. NYT KUTSUTSN SYÖMÄÄN,

• saviprunniin
        uudet kledjut kirjoitti:

Pellovaaslien painoksikaan ei ukosta ole.

• venla stiina
        Venlastiina kirjoitti:

Mielipiteesi
        kerrot asiassa, josta et ole lainkaan tietoinen.
        Olisi jo todella korkea aika tutustua kirjoittajaan
        ja hänen teksteihinsä kun niitä on luettavissa v. 2000 lähtien,
        Venlastiinan höpinöitä on ollut ihan liikaa.

• ikä.neitojako
        hajupoika kirjoitti:

21 viestiä kirjoitettu,

Hajupoika sai keskusteluhinsa heti enne kokemattoman ja -näkemättömän vastaajien joukon. Senora Lyyli oli ensimmäisiä ja hänen kskustelutaitojaan kiiteltiin sheriffi ruuneperista lähtien. Kukaan ei paheksunut kun tuli "höpisemään" niitä näitä tai perustivat "Ellin boksin" silloiselle 45 keskustelupalstalle vaikka senora.co olivat jo yhdeksättäkymmentäkin käypiä

• uatu .

Tästä ketjusta on jo vaikea löytää villakoiran ydintä.

Ketju on epätavallinen sinä mielessä, että jopa - ainakin nimimerkistä päätellen - miespuolinen kirjoittaja joutuu arvosteluryöppyyn

• hyvä uatu

Olet oivaltanut koko palstan läpikäyvän , sanoisinko mädännäisyyden. Kun on yksinäisiä huomionkipeitä naisia paljon ja vähän miehiä, nämä miehet aina kehutaan ja huomioidaan ihan aiheettakin. Siinä yksi syy, että harva nainen tekee aloituksia, ja kateellisuus estää monia naisia vastaamasta toisille naisille.

• p.ilmari
        hyvä uatu kirjoitti:

Olet oivaltanut koko palstan läpikäyvän , sanoisinko mädännäisyyden. Kun on yksinäisiä huomionkipeitä naisia paljon ja vähän miehiä, nämä miehet aina kehutaan ja huomioidaan ihan aiheettakin. Siinä yksi syy, että harva nainen tekee aloituksia, ja kateellisuus estää monia naisia vastaamasta toisille naisille.

AINOATAKAAN NAISTA
        en ole todellakaan täällä aikoihin huomannut hyvänä keskustelijana.
        Heitä oli muutama ennen tämän palstan avausta. Tällä foorumilla ei ole todellakaan ketään kun uudet tulijaqt oitis karhataan, Tätä on jatkunut syksystä 2003 alkaen.
        Katsokaa sitä rähinää mitä RUUNEPERI mummoineen piti
        MDK, jota Ruuneperi esitti tälle foorumille sheriffiksi on ollut yksi pahimpia rähjääjiä.
        Hän oli 40 palstallakin vähän aikaa ELLIN BOKSI-hömpässään, jossa oli mm. Senora Lyyli, Hilima ja muut 60-85 wee.Katsokaa - ei minua taritse uskoat

• aituri

Mihin ketjuun tunget
      kun pitäis pysyä ruodussa.

• uatu .

Kuka täällä nyt ruodussa pysyy, paitsi se, joka vastailee itselleen, väliin jopa riitelee itsensä kanssa. Se sitten onkin hauskaa.

• sven tuuva
        uatu . kirjoitti:

Kuka täällä nyt ruodussa pysyy, paitsi se, joka vastailee itselleen, väliin jopa riitelee itsensä kanssa. Se sitten onkin hauskaa.

uatu
        onko sulla ollut koskaan oikeata asiaa viesteissäsi.
        Yritin juuri ottaa selkoa.
        Järjetöntä on vaikea ojentaa.

• uatu .
        sven tuuva kirjoitti:

uatu
        onko sulla ollut koskaan oikeata asiaa viesteissäsi.
        Yritin juuri ottaa selkoa.
        Järjetöntä on vaikea ojentaa.

Mitähän on "oikea asia" ja missä määrin sitä yleensä tapaa palstalla?

Eihän täällä ketään tarvitse ojentaa, annetaan kaikkien kukkien kukkia, niidenkin jotka - ehkä väliin huomionkipeinäkin - erottuvat kukkapellosta.

• 3 21
        uatu . kirjoitti:

Mitähän on "oikea asia" ja missä määrin sitä yleensä tapaa palstalla?

Eihän täällä ketään tarvitse ojentaa, annetaan kaikkien kukkien kukkia, niidenkin jotka - ehkä väliin huomionkipeinäkin - erottuvat kukkapellosta.

.... erottuvat kukkapellosta, aivan, ja nimenomaan edukseen!

• pilmarin.puolesta

Palstalainen
        valitti Pilmarin pilaavan keskustelut huonoilla ja sopimattomilla aloituksillaan.
        Palstalainen saa edelleenkin osallistua keskusteluihin joissa kokee saavansa tyydytystä. Ihmettelen suuresti edelleen tapaa heittää herjaa "puskista" .
        Palstalainen tekee sen rekisteröimällä nikkinsä jolla esiintyy?!

• polle

Kello löi jo
      viisi. Lapset herätkää...

• jatkoa lauluun

Juhani ja Liisa, muuten matka jää.

• toinen käsky

Älä turhaan lausu
      minun nimeäni, sillä herra ei jätä rankaisematta sitä, joka...

• meitä on moneksi

Kuule "palstalainen"!

On vain Sinun mielipiteesi, joten älä kirjoittele toisista. Minä luen mielelläni hänen juttujaan, koska voin miettiä, mitähän tuonkin kirjoittajan päässä pyörii todellisuudessa?

Tuli mieleeni kirjoituksestasi se laulu "Pikajuna Pohjoiseen...ja siitä säe; "mitäs herra/rouva hääräilee ja suutaan soittelee, me tehdään niinkuin rosvot määräilee"!!!

• periaatteen ies

Hai. Meksikon pikajunasta tuo riimilainauksesi on, Repe Helismaan kynästä. Myös Esa jr Pakarisen esittämänä yotubesta löytyy herkullisen sarkastinen esitys, Synkkä yksinpuhelu, itsensä Toivo Kärjen sävellys.

• meitä on moneksi
        periaatteen ies kirjoitti:

Hai. Meksikon pikajunasta tuo riimilainauksesi on, Repe Helismaan kynästä. Myös Esa jr Pakarisen esittämänä yotubesta löytyy herkullisen sarkastinen esitys, Synkkä yksinpuhelu, itsensä Toivo Kärjen sävellys.

no, lienet periaatteen mies, mutta tietenkin se oli Meksikon pikajuna! Mistä hiivatista minulle tuli tuo pohjoinen mieleen? Kiva kuitenkin, kun täällä on monenlaisia mielipiteitä ja minunlaisia dementikkoja.

• uatu .
        meitä on moneksi kirjoitti:

no, lienet periaatteen mies, mutta tietenkin se oli Meksikon pikajuna! Mistä hiivatista minulle tuli tuo pohjoinen mieleen? Kiva kuitenkin, kun täällä on monenlaisia mielipiteitä ja minunlaisia dementikkoja.

Mikäs näissä aloituksissa on vikaa?
        Selväähän pitäisi kaikille olla, ettei sentään joka aloituksessa voida seksiäkään panna lähtökohdaksi.

• ei uatua
        uatu . kirjoitti:

Mikäs näissä aloituksissa on vikaa?
        Selväähän pitäisi kaikille olla, ettei sentään joka aloituksessa voida seksiäkään panna lähtökohdaksi.

Uatu
        höpise uatu uatun kanssa.
        Täällä on seksisivutkin jos osaat lukea

• uatut
        ei uatua kirjoitti:

Uatu
        höpise uatu uatun kanssa.
        Täällä on seksisivutkin jos osaat lukea

..ei uatua..
        laittaa miettimään ken lienee "uatu"-nikin takana ja ketkä osallistuvat hänen uatostensa jakamiseen?

• laihian.pappilassa
        periaatteen ies kirjoitti:

Toivo Kärki sävelsi kait yli kahdellakymmenellä vimimerkillä
        kenenkään moittimatta häntä...

• ruunanraato

ULLA PULLA
      - Pysyisit siellä omassa "perässäsi"
      M;iksio änkeet keskusteluihini asiallisten kanssa.
      Linkkisi pilaa hyvät keskuastelut.
      Niin kaikkien kaakattajien.

• valvon minnäi

ruunanraato on ollutkin ahkerana tänä aamu yönä.

Ei tiedä poikapolo, että minäkin valvon.
      Yritän pitää huumoria yllä.
      Tätä lukiessa meinasi kuppini kaatua.
      Vanha tunkiokukkohan se tämä, kaakatti kanoista kaiken aikaa jo vuosia taaksepäin.

Että riittää virtaa, vaikka eipä tiennyt mistä puhui kun raamattuun viittasi ja minullekin sähköpostia kirjoitti. Halusi tutustua, mokoma:D

Tekis mieli kopsata se tuplta kansiosta, vaan
      kuka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.

Otan tikun omasta silmästäni, kun tulin sitäkin sohaisseeksi.

Lisävoimia tälle ruunanraadolle rukoilen, ettei ihan raatona mätänisi. Siitä syntyy hajuja ja juurihan nuoret saivat häkää tuntemattomasta lähteestä, liekö se ollu se museo, vai poikkesivatko täällä;)

• satu.nnainen

Muuttuukohan käsitys suloisista mummoista ja papoista kun on lukenut tämän ketjun? Toivottavasti viimeistään joulurauhan julistuksen jälkeen sävy on muuttunut. Rauhallista yhteiseloa kaikille.

• Haluaakohan joku nyt

tuon nikin avulla johtaa harhaan?
        Sillä tiedän, hän ei ole täällä tänään.

• satu.nnainen
        Haluaakohan joku nyt kirjoitti:

tuon nikin avulla johtaa harhaan?
        Sillä tiedän, hän ei ole täällä tänään.

En ole palstan vakinaisia eikä houkutus ole suuri käydäkään täällä.

• p.ilmari

70 PALSTALLA
      tämä on jatkunut jo alusta alkaen. Karhattu nikki oli tuli pyydettynä tuomaan 2004 UUDENVUODEN TOIVOTUKSEN. Keskinäiset riitelyt mummot koki asiakseen tuopda 60 palstalle.
      Siteemmin siirryttyämme 80 palstalle, jopssa piti olla rauhallista hyvään keskusteluun.
      Ruuneperi maalaismihineen ja mummoineen koki asiakseen tulla sinnekin rähisemään. Nuo arkistosta poimimani toin vain osoituksksi millaista menoa täällä harrastetaan.

Toivon, että täällä saataisiin hyvä YLLÄPITO. Sirkus.com edeltäjänä oli v.2000
      Minulle tämä on viimeinen erä ja vahinkoa kärsii ne, jotka kaipaavat hyvää keskustelua.

• orgasmit on edellee

Hyviä keskusteluja
      täällä on mahdoton käydä.
      En juuri koskaan käy edes toisten avaamissa keskusteluissa edes lukemassa.
      Joskus harvoin edes vataa näihin asiattomiinkaan jpissa sisältönä on vain nimetyn mollaaminen jo toistakymmentä vuotta.
      Minun seksuaalisuuteni ei pitäisi olla asiananne kun ei teillä ole tietoa saati kokemusta nautinnoista kanssani.

• avaajan

toivomus on monenkin palstalaisen toivomus. Häirikön poistaminen palstalta on osoittautunnut mahdottomaksi. Parhaiten häitiköstä näyttää pääsevän eroon jättämällä tämän palstan, mikä on vahinko sinällään. ET netti on sekin hyvä ikäihmisten palsta,
      Seniöri nettihän lopetettiin muutama vuosi sitten.

• kuka kannattaa?

avaajan j.n.e

Lie toivomus kenenkin, mutta ei minun. Vai ei "hätiköstä" pääsekään eroon? Loppuiko paperi vai muste?

Toinen osapuoli meni ensin ET-nettiin, johon houkutteli toisiakin, kirjoitteli lapsille (30 ) satujaan, palasi takaisin, mutta sitten häipyi sämpylän paistoon mummojen kahvilaan, mutta kun sielläkään eivät heltyneet lirkuttelemaan hänelle, niin nyt miettii ilmeisesti pääsyään takaisin serifiksi?? Olisi aikamoinen katastrofi!

• huhut on
        kuka kannattaa? kirjoitti:

avaajan j.n.e

Lie toivomus kenenkin, mutta ei minun. Vai ei "hätiköstä" pääsekään eroon? Loppuiko paperi vai muste?

Toinen osapuoli meni ensin ET-nettiin, johon houkutteli toisiakin, kirjoitteli lapsille (30 ) satujaan, palasi takaisin, mutta sitten häipyi sämpylän paistoon mummojen kahvilaan, mutta kun sielläkään eivät heltyneet lirkuttelemaan hänelle, niin nyt miettii ilmeisesti pääsyään takaisin serifiksi?? Olisi aikamoinen katastrofi!

Kalle Aaretti
        vikittelee puskista 30 palstalla - kerrotaan.

• ÖÖÖPÖLJÄ

Johan tuo on kuultu ties kuinka monta kertaa, olet kertauksien mestaritori-äksä vai muistiko pettää ja vanhoja tiedostoja kopioit.

• ööpöljä

ÖÖPÖLJÄLLE
      Muurarikaan ei mene taloon johon ei ole pyydetty.

• hajun häätö

ei onnistu haju istuu, kun satiainen karvan juuressa, viimeinen konsti on jättää koko 70 palsta. Valitettavasti haju on onnistunut sotkemaan jo 80 palstankin.

• Mikäs se on semmoinen Eniron palkkaama Troijan hevonen.

• tpsi on

TROIJALAINEN
      Kat Leijaile maton.
      Lentävälä matolla seikkaili konsalla yhdessä honkakummun laulajien kanssa ja Lucia-neitokin oli mukana laulamassa ja vanhemmat soittamassa.Petri J on todella hyvä puikoissa! !

• Liekö troijalainen palstalla kepulikonstein lisäämässä mainostuloja, sitä vaan meinaan. Millainen virus sitten on troijalainen, sekö se sitten onkin.

• troijalainen

Troijalaisia viruksia kylvätte tänne.
      Ei Pilmari kavereineen osallistu availemaan teidän
      TROIJALAISIA PUUHEVOSIA - puujalkavitsinnekin viroottisia.

• mistäs nyt tuulee?

• halla.panee

Pohjatuuli meni akkansa luokse ja mennee ensi yönä lönsirannikoltakin
        hallaa panemaan.

• ...

.

• ...

.

• Makriina ek

Tupsahduksia?

• huh huh

Ruuneperi
      23.1.2014 21:

tämäkin ketju pilattu viestittömillä viewteillä

• jotkutko

Kukahan on pilannut

• tutki.ensin

TUTKIKAA
      ja sitten vasta hutkikaa.
      Miksi ruuneman aloittaa itse näitä asiattomia ketjuja monilla eri nikeillä jatkuvasti.

• Tämän vanhan aloituksen olen minä tehnyt vuosia sitten, tympäännyttyäni Pilmarin jatkuvaan naljailuun ja vanhojen ketjujen nostoon😊

Aloitusta lukuunottamatta en halunut osallistua ketjun kulkuun, muuttui niin epäasialliseksi minusta!

Turhaan siitä Ruunemannia jälleen syytätte, ihan syystäkin tuskastuin silloin,... nythän Pilmarikin sentään on paremmin sopeutunut joukkoon.
        Tervehdys tutki.ensin!

• kastiton

SINISIRKKU
      on mieluisa lintu. Sinisirkku kuuluu tuon ruunen kanssa samaan kastiin ....

• Häirikkö-haluu-riitaa

Sinisirkku on häirikkö pahimmasta päästä Ruunee nuolee kuin -

• Harmittaahan se kun oikaisee vääriä syytöksiä :D,
        ihmettelen kyllä miksi näitä nostetaan, ja kuka? Onhan palstalla yks muukin moittimisketju, luulisi yhden riittävän.

Yks hailee on minuun kohdistuvat ilkeilynne, itseppähän niistä kärsitte, mutta oikaisen jos mielipiteeni laitetaan toisten piikkiin!

Pärjäilkäähän nyt sapekkuutenne kanssa 😃

• mi.hiljaisuus

VÄLIRAUHAKO?
      saapunut palstoille vaiko peräti lopullinen suuri hiljaisuus?

• AutaU

Jatkuu huomenna

• mykkä.feeli

MYKÄTKIN PUHUVAT
      ja heidän elekielensä ja ilmeensä kertovat usein monin verroin enemmän kuin
      esim. "sumppilan" joutavat höpinät jotka eivät juuri ole keskustelua kuten olettaisi...

• hapannaamalle

Kyllä on ala-arvoista halveeraamista Kahvipirttiä kohtaan! Taitaa olla alun perinkin silkkaa kateutta, Kahvipirtin suosio kun on pysynyt vakaana koko sen toiminta-ajan.
        Toista on hapannaaman epäsuosio, kuka nyt ilkeilevästä piittaisikaan!

• kopsaaja
    • Antai.olla.ny.vaa

Pitikö tämä letka nosta ylös kolmen vuoden takaa, jos se kerran on mitäänsanomatonkin?
      Eikö nyt muuta kirjoitettavaa löydy!

• huutokorvesta

Tämä aloitus kertoo aloittajan sivistymättömyydestä. Ei saisi päästää palstalle.

• lukijana

Aika nätisti minusta aloittaja on vedonnut Pilmariin pari vuotta sitten.

Silloinhan hän tuli kymmenillä aloitteilla päivässä, morkaten ja

nostaen vanhoja riitaketjuja pramille.

• pilmari.00
        lukijana kirjoitti:

Aika nätisti minusta aloittaja on vedonnut Pilmariin pari vuotta sitten.

Silloinhan hän tuli kymmenillä aloitteilla päivässä, morkaten ja

nostaen vanhoja riitaketjuja pramille.

PILMARI on vuosia sitten vaatinut esittämään yksilöiden hänen VÄÄRIKSI ESITTÄMÄNSÄ VÄITTEET ja luvannut palkkionkin kun kertoja antaa yhteystietonsa
        meilinä.( 70 keskustelu 2.9.2016 00:05)

• Jos jollekin on jäänyt epäselväksi mitä tarkoitin mitäänsanomattomilla aloituksilla 😌
        Vain ja ainoastaan silloin 2 v. sitten tapahtuneisiin riitaketjujen nostoihin!
        Herranen aika, minulle ei tuolloin eikä nytkään merkinnyt yhtään mitään kumpi on otteluissanne ollut oikeassa!

Pidin vain ikävänä ruostuneiden säiläin kalsketta arkisto-otteissa joita näytille syötettiin.
        Niistä toivoin palstarauhaa tuolloin 😋

PS.
        Alkaa jo naurattamaan uskomaton sitkeys millä näitä "tärkeyksiä" ylläpidetään!

• kopsanteri

- Mitaan sanomattomilla...hmm
      Eipä ole kukaan tullut vaatimaan yhdenkään jutun tietojen oikaisemista meilaten kuten PILMARI TOIVOO*/*VAATII TEKEMÄÄN.

• änkyrämato

Milloin PILMARI on ängennyt mitään sanomatta häiritsemään?

• puolukka.mättäässä

Pilmariko avasi tämänkin kovin innolla availlun ja vasaillen ketjun?
      Uinukaa rauhssa omissa pyllyköissänne!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      265
      10692
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      404
      2915
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      92
      1668
    4. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      87
      1661
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      79
      1487
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1409
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1369
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      58
      1353
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      99
      1276
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1186
    Aihe