Omasaunalahti

kylamies

Aamupäivällä huomasin ettei omasauna hyväksy salasanaa tjs. ja aikani kokeiltua soitin palveluun ja ne antoi uuden. Sehän toimi. Mutta nyt iltapåivällä sama juttu uudestaan. Voisko joku tietää mikä voisi kiikastaa.

9

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi kylamies!

Kuulostaisi siltä, että salasanasi on vaihdettu uudelleen. Voi toki olla myös mahdollista, että kyseessä on jonkinlainen häiriötilanne, mutta häiriöilmoitusta ei ole vielä ainakaan tehty tämän tiimoilta. Kokeilethan siis kirjautua vielä kerran uudelleen.

Jos ongelma jatkuu, otathan yhteyttä asiakaspalveluun, jossa voidaan selvittää mistä tämä johtuu. Voit myös laittaa minulle yksityisviestillä asiakasnumerosi Palstalla ja voin selvittää asiaa. Löydät profiilini osoitteesta http://elisa.to/sanaseppä.

Henry / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• Laskutus toimii

Saunis/Elisa säätää. Ei päässyt vanhoilla tunnuksilla. On muuten helvetin hyvin asiakkaita taas informoitu muutoksesta

• ei jaksa taas

Elisan mopo keulii taas. Miten ihmeessä tässä pysyy kyydissä kun tunnareita pitää jatkuvasti vaihtaa.
      Eikö käy kaupaksi ja viihde ei ota tulta alleen ? Vai miksi taas uudet tunnarit ?

• Ihme ja kumma on

Mikä oli Elisan toimiala?

• ehkähjelppii

Voitko kertoa mikä käyttis ja selain sinulla on käytössäsi.

Itselläni auttoi kun mäkissä ja safarissa otin pois päältä "block pop-up windows"-asetuksen.

Ennen sitä en päässyt sisälle palveluun vaan se herjasi ettei käyttäjätunnus ja salasana mätsää.

• Laskutus toimii

Ai mulla? Win 7 Pro, Chrome ja popupit estetty. Pääsin kyllä tekemään uudet tunnarit suoraan, mutta kyllähän tuo "uudistus" on taas sieltä, mihin aurinko ei paista. Niin Elisaa, niin Elisaa.

Keskittyisivät vaikka sen sinivalkoisen kakkalootan kehittämiseen.

• Saunalahden Elisa

Mun pitää ensin kirjautua ensin Oma Elisaan sitten kirjautua sieltä ulos ja kirjautua uudestaan oma Saunalahteen. Vasta sitten pääsen läpi Oma Saunalahteen. Ensiyrittämällä suoraan Oma Saunalahti ei aukea, vaikka salasanat ja tunnutkset on oikein. Mulla on yksi Elisan puh. liittymä ja pari Saunalahden. Sekä Saunalahden ADSL. Armotonta sekoilua näiden välillä. Olen jo päättänyt irrottautua tuosta suosta. Kiitos menneistä vuosista.

• harakka5

ei toimi.hermot menee jo yrittämisestä, ja pankkitunnarit.sitten vihanen puhelu asiakaspalveluunkaan ei auta, kun siellä vaan lupaillaan- eikä kuitenkaan tehdä mitään. Telefinland reilu firma, saunalahti ahne paska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe