Miten selviän ahmimiskohtauksesta? Hirveä olo ja syyllisyys, Saanko enää syödä, jos en paastoa tai muuten "hyvitä" ahmintaani? Oksentamaan en pysty. Voinko vain ajatella, että unohdan koko homman ja yritän vain jatkossa syödä fiksummin?
Kertokaa kiltit omia selviytymiskeinojanne!
ahmimiskohtauksen jälkeen
3
347
Vastaukset
- minävaiinn
ite ahmimisen jälkeen (riippuu tietty vakavuudesta) nii yleensä vedän laksatiiveja ja paastoon nii kauan et oon "normimitoissa."
- Täytyyjättääruuanmät
Koita vaan unohtaa moka ja jatkaa fiksummin. Ei todellakaan kannata ruveta sekoilemaan oksentamisella ja lääkkeillä, meet vaan paskempaan suuntaan siinä heti. Ite oon ollut sairas jo niin kauan et syön stressiin ja yksinäisyyteen todella paljon päivittäin, olo on sen vuoksi yksinäisempi ja inhottavempi kun ennen ahmintaa. Järjetön syyllisyys jos ja kun mättää hullusti normaaliruokaa (koska on halpaa), joku karkkips retkahdus nyt ei ole niin paha.
no mä syön nykyään terveellisesti ja treeenaan niin paljon etten ainakaan liho enempää :) nyt paino pudonnu niin hyvin,.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096