Hänen lähellä

Minä olen

kokenut elämäni onnellisimpia hetkiä. Ei auta vuodet, ei auta aika. Kuvasi ruudulla ja mielessä minä koitan sivuuttaa ikäväni ja kaipuuni, mutta se ei mene pois.

9

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samajama

Etkö voi ottaa häneen yhteyttä?

• Minä olen

Voisin, mutta kun jotenkin vaikea tilanne.

• minäkin olen

tuttu tunne. Lisäksi tuntui, että kaikki oli silloin ennen niin viatonta ja aitoa. Nyt kaikki on vaan väärinymmärrettyä tunnetta ja epäluuloa. Voi kun saisi ne pienet hetket takaisin, niin eläisin ne eri tavalla. Tekisin ja sanoisin toisin. Vaan eipä niitä saa takaisin. Sen tiedän. Sen tunteen vien hautaani mukaan.

• Mietippä tätä

Vain kuolema on peruuttamatonta....

• mietippä tätä

menneeseen ei voi enää palata

• vuosi -85

Voi kun on tuttu tunne. Ja aikaa on kulunut jo lähelle kolmekymmentä vuotta. Ei ole tullut toista hänen kaltaistaan. Voi kumpa voisi päästä tuohon aikaan niin tekisin paljon toisin jolloin olisin voinut hänet pitää...

• rakkaani

vuoteen -85 minäkin haluaisin aikakoneella matkustaa ja kokea nuo kiihkeät rakkauden hetket uudelleen ja uudelleen, niin huoletonta ja villiä se rakkautemme oli. Sen tosiasian ettet ollut aivan rehellinen suhteemme loppuaikoina ymmärsin kyllä jälkeenpäin, tunnen ihosi tuoksun ja äänesi heleyden niin vahvana edelleen. Aika entinen ei koskaan enää palaa...

• Platoninen suhde

Minulla kävi onni, olemme yhteyksissä olleet jo vuosia. Molemmat tahoillaan naimisissa. Kivaa piristystä arjen harmauteen.

Olimme nuorena ihastuneita mutta seurustelumme kaatui sänkyhommiin.
      Oltiin niin kokemattomia molemmat. Nyt olemme kaveri pohjalla.
      Kyllä sitä kipinää taitaa vieläkin välillämme olla, mutta pidetään himot kurissa ja perheet kasassa.

• ota kuva pois!!

Voi hyvänen aika miten säälittävää tai lähinnä miten hukkaat elämäsi roikkumalla ja ripustautumalla menneeseen!!!! Ota nyt se kuva edes pois äläkä katso sitä, kyllä se siitä joku päivä kun saat tarmoa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe