Valokuvaus

asgasgsdhsdh

Eli jonnekkin pitäs päästä, en tiedä minne. Toiveena olis hienot maisemat ja paikat joita kuvata, paljon erillaista, ja lämmintä. Minne itse menisit? Valokuvaus kaiken a ja o koska lähellä sydäntä.

11

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on meitä

kyllä on tyhmä kysymys todellakin...kaverilla netti ja ko juttuja kyselee...

• gsdhs

Muiden mielipiteitä ei oikein kuvaupaikoista löydy.. emmä täällä vittu huviksee pyöri.. aivoja kehiin

• Vaikea sanoa

tarkalleen, valokuvaaja on etsijä ja hyvän kuvan voi saada mistä hyvänsä. Varallisuus ratkaisee myös matkan luonteen, sijainnin jne. Itse menisin vaikka Namibiaan, kaikista kiinostavin kohde luonnon biodiversiteetin kannalta olisi Kongo. Afrikka yleensä valtavana alueena. Hyvä maasturi ja sillä Suomesta afrikkaa kiertämään valokuvaus mielessä se olisi jotakin.

• jgkölaskdjg

Itse menisin Etelä-Afrikkaan, jos luontokuvaaminen kiinnostaa. Sieltä löytyy vuoristoa, merta, pingviinejä, leijonia jne. Lista on loputon. Myös hökkelikylät koin kiinnostaviksi. Mutta matkat sinne maksaa pienen omaisuuden.

Sellaisia suppeampia aihealueita sisältäviä paikkoja löytyy joka paikasta, jopa Suomesta.

• Vaikka mitä

Kreikan saaret, Italia, Itävalta, Riviera, Mallorca, Madeira, Azorit, Kap Verde, Tansania, Meksiko, Australia...

• madurai

Alkuperäisestä viestistä valittaanneella kommentoijalle sellaista, että tää palsta on jumaliste nimeltään "tyhmät kysymykset". Kyllähän sitä saa sillon tyhmiä kysymyksiä esittää, ja pitääkin :D

Mun mielestä kysymys ei tosin ole sinällään tyhmä kuin aika laaja. Itse olen

Tässä on vielä google-taidottomille pari matkakuvasivua, joilta voi saada inspistä paremman puutteessa

- Kv kuvauskilpailu http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2013032116812383_ma.shtml
      - Nymanderin kuvasivusto http://www.nymander.com/ulkomaanmatkailu.htm
      - Kulkuri.orgin kuvat http://kulkuri.org/tag/valokuvia/

• madurai

Niin pätkäisi tuosta edellisestä viestistä pois, että itse olen tosiaan tykännyt lähteä kuvaamaan paikkoihin, joissa ei ole niin paljon turisteja. Esim. jonnekin Aasian syrjäseuduille.

• Travel-Dude

Mene Keniaan. Siellä on loputtomasti kuvattavaa.

• Fotari Antti

Niin kun ottaa joka n-keristä kuvan niin hyvin äkkiä sulla on miljoonia kuvia muistikortillasi.

• toden totta

Olipas tyhmä kysymys, olet todellakin oikealla palstalla.

• Dummiemie

Mee Pasilaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe