Onko teillä muilla uupumuksesta kärsivillä hirveä tarve etsiä jotain rentouttavaa? Oikeastaan heräsin tähän asiaan siinä vaiheessa, kun luin jonkin itseapuoppaan toimintavinkkejä, jotka oli jotenkin luokiteltu rentoutumiseen, virkistymiseen, aktiviteetteihin tms. ja tajusin, että kaikki, oikeasti kaikki, mitä ylipäätään nykyään vapaa-ajallani teen, löytyi rentoutumisen listasta.
Ennen väsähtämistäni en mitenkään ihmeellisesti nauttinut esim. saunomisesta tai hieronnasta. Olihan ne ok, mutta ajatukset olivat muualla. Nykyään putoan ihan nirvanaan tuollaisissa rauhallisissa tilanteissa. Tuntuu, että mieli hakee pakonomaisesti rentoutumista.
Olen ollut koko ikäni hirveä stressaaja ja murehtija ja mieli on käynyt aina ylikierroksilla. Härdelli on ollut pään sisällä - ulkoisesti olen aina ollut melko passiivinen ihminen. Kaikki energia on mennyt neuroottiseen ajatusten pyörittämiseen. Muutama vuosi sitten tuli stoppi ja siitä asti olen ollut päivät pitkät nukkua istualleni.
Rentoutumisen etsiminen
siili1
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219