Mitkä on parhaita roolipelejä PS3:selle teidän mielestänne. Ikäraja saa olla max 16. Mulla on Oblivion, se on ollut ihan hyvä. Kiitos vastauksista :)
Parhaat roolipelit PS3
2
349
Vastaukset
- Kalmalehto
Mass Effect 1-3
The Elder Scrolls V: Skyrim
->tämän kanssa annan varoituksen:
peli alkaa lagia kun tallennustiedoston koko ylittää 5-7 Mt
Laita automaattinen tallennus pois päältä, se pidentää aikaa, jota voit pelata ennen lagimisen alkamista.
Dark Souls I ja II
Fallout 3
Demon's Souls
Child of Light
Dragon Age Origins ja II
Valkyria Chronicles
Diablo III
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Final Fantasy X ja X-2
South Park: The Stick of Truth
Tuossa on mielestäni parhaita pelejä pleikkarin kolmoselle. Kaikissa uniikki käyttöliittymä ja tarinansakin puolesta täyttä rautaa.- Kylläpäkyllä
Allekirjoitan myös Dragon Aget (kakkonenkin on ihan jees, jos sitä ei erehdy vertaamaan Originsiin...), South Parkin, Skyrimin ja Final Fantasy X:n (vaikka itse pelasinkin sen kakkosella). Muista ei kokemusta. Myös Final Fantasy 13 ja 13-2 ovat olleet hyviä, vaikka eivät pärjääkään X:lle. Osassa näistä valitettavasti on ikäraja 18, kun se sai olla maksimissaan 16...
Lisäksi vielä Dragon's Dogma, mutta sekin on valitettavasti K-18... Final Fantasyt ja Skyrim ovat kuitenkin max. K-16, joten niitä voi suositella hyvin!
PS: Skyrimistä voi sieltä tallennusten listalta poistella vanhoja tarpeettomia tallennuksia, joka vähentää jossain määrin pykimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337