Paras keskustelu varmaan koko sarjassa ikinä..
osassa; äidit nuo saaliinhimoiset isänsaalistajat
Wyatt Quinn Bill selvittämässä syntyjä syviä. En ymmärrä englantia joten en tiedä oliko napakymmpi kääntäjä näkemys vai todella puhuttu tietojen ja mielipiteiden vaihto...
aikuinen lapsi ei ikuista kaunaa
2
157
Vastaukset
- nauta
Voisiko joku kertoa Liamin historian?
Miten poika löytyi, miksi ei ollut tietoinen isästään? Kuavanko ovat sitten tieneet toisensa mitä hankaluuksia oli alussa?
Ainakin tuntuu kuin Bill vaatisi Liamia olemann Stefyyn kanssa, koska itse oli tytöön ihastunut niin olen käsittänyt..
Bill saa tuolla perhe suhtautumisellaan ihan itkemään. Miehet joille perhe on tärkeä ovat harvassa.. - Vastaa
" Liam Spencer
Liam tuli Los Angelesiin etsimään isäänsä, joka paljastui Billiksi.
Liam on nyt töissä isänsä firmassa Spencer Publicationsissa.
Liamilla ja Amberilla oli vipinää, jonka jälkeen Amber huijasi odottavansa Liamille lasta.
Marcus paljastui kuitenkin lapsen isäksi.
Liam on syvästi rakastunut Hope Loganiin, ja he ovat kihloissa.
Hope ja Liam erosivat väärinkäsitysten vuoksi, ja Steffy huijasi itsensä naimisiin Liam Spencerin kanssa.
Lopulta he erosivat ja Hope ja Liam yrittivät jälleen mennä naimisiin, mutta Steffy paljasti olevansa Liamille raskaana.
Nyt Steffyn lähdettyä Pariisiin ja jätettyä Liamin keskenmenon jälkeen Liam on palannut yhteen tosirakkautensa Hopen kanssa.
Kaupunkiin saapunut Wyatt Fuller paljastui Liamin velipuoleksi. "
Siis kuka on Liamin äiti miten/milloin oli Billin kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259