Olen 16-vuotias luokiolainen ja minulla on noin vuoden ollut outoa huimausta . Ensin se alkoi niin että koko korpassa huimasi , silmissä en kuitenkaan sitä havainnnut vaan kehossa tuntui siltä kuin pyörryttäisi . Noin puoli vuotta sitten oireilu siirtyi pelkästään vasemmalle puolelle . Saan ns huimaus kohtauksia kymmeniä tunnin sisään . Enkä edelleenkään havaitse huimausta silmilläni vaan musta tuntuu kuin kaikki vasemman puolen lihakset jännittyisi samaan aikaan ja kroppa tuntuu olevan liikkeessä . Kohtauksien aikana en voi tehdä mitään esim koulussa joudun lopettamaan kirjoittamisen koska tuntuu että joudun tekemään kauheasti töitä sen eteen että pystyisin kirjoittamaan , ihankuin keho taistelisi sitä vastaan .
Olen myös todella väsynyt , voisin nukkua kellon ympäri ja vaikka nukkuisin 10 tunnin yö unet olen silti aamulla niin väsynyt että nukahtelen oppitunneille tai bussiin . Keskittymiskykyni on myös huonontunut .
Onko kellään ideaa mikä minulla voisi olla ?
APUA vasemmanpuoleinen huimaus / hutera olo
lukiolainen
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319